הסלמה ביטחונית

דיווחים: מטרות של הג'יאהד הותקפו בדמשק

תמונה – מתוך הסרטון
לא רק עזה: דובר צה"ל מאשר, כי חיל האוויר תקף מטרות של הג'יאהד האיסלמי בדמשק ובעזה, בתגובה לירי הרקטות הלילה לעבר ישראל. בסוריה מדווחים על חיסול בכיר בארגון הטרור בתקיפה בדמשק

דובר צה"ל מוסר כי לפני זמן קצר תקפו מטוסי קרב של צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור גא"פ דרומית לעיר דמשק שבסוריה, וכן עשרות יעדי טרור של ארגון הטרור גא"פ ברחבי רצועת עזה.

באזור עאדליה בפאתי דמשק שבסוריה הותקף אתר של ארגון הטרור גא"פ, המהווה עוגן משמעותי של הגא"פ בסוריה. באתר מבצע הגא"פ מחקר ופיתוח של אמצעי לחימה תוך התאמתם לייצור ברצועת עזה ולייצור מקומי בשטח סוריה. בנוסף, מיוצרים מידי חודש באתר זה עשרות קילוגרמים של AP, חומר המשמש כדלק לרקטות ומתקיימות בו הכשרות טכניות לפעילי ארגון הטרור, הן מהרצועה והן מהזירה הצפונית.

לפני כשעה הותקפו עשרות יעדי טרור של ארגון הטרור גא"פ ברצועת עזה. ברפיח הותקפו תשתיות תת-קרקע ואתרים לאחסון חומרי גלם המשמשים לייצור רקטות.

בנוסף, בחאן יונס הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור גא"פ, ובה מתחם לאימון ירי טילי נ"ט וציוד צבאי המשמש את הכוח הימי של ארגון הטרור. כמו כן, בבית להיא הותקף מתחם אימונים צבאי של ארגון הטרור גא"פ. התקיפות בוצעו בתגובה לניסיון הפיגוע הבוקר על גדר המערכת ולשיגור הרקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל.

צה"ל רואה בחומרה רבה את מתקפת הרקטות לעבר שטח ישראל, נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל.

מקורות פלסטינים מדווחים על חיסול בכיר בארגון הטרור של הג'יאהד האיסלמי בתקיפה האווירית בסוריה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.