פוליטיקה חדשה

גנץ נגד נתניהו: "ארדואן שמתבצר בבלפור"

תמונה – כחול לבן
יו"ר כחול לבן משווה את ראש הממשלה נתניהו לדיטטור ארדואן מטורקיה. בציוץ שפרסם כתב: "נתניהו חשף הבוקר את כוונתו האמיתית - הימלטות ממשפט לאחר הבחירות. אין לו גבולות. או כחול לבן בקלפיות, או ארדואן שמתבצר בבלפור."

בעקבות נפילת כחול לבן בסקרים, יו"ר כחול לבן בני גנץ וח"כ יאיר לפיד יוצאים במתקפה בוטה נגד ראש הממשלה נתניהו. בציוץ שפרסם גנץ הוא משווה את נתניהו לארדואן הדיקטטור: "טורקיה כבר כאן. נתניהו חשף הבוקר את כוונתו האמיתית – הימלטות ממשפט לאחר הבחירות. אין לו גבולות. או כחול לבן בקלפיות, או ארדואן שמתבצר בבלפור."

ח"כ יאיר לפיד תקף וכתב: "הסקרים של אתמול הם לא איתות אזהרה הם סירנה. אם ביבי ינצח נקבל 4 שנים של אופוזיציה דועכת שתושתק באלימות בזמן שהדמוקרטיה הישראלית תחוסל. היועץ המשפטי יודח, פסקת התגברות תפרק את בית המשפט העליון, החוק צרפתי יעבור ותם הטקס. זו התוכנית. אין לביבי אחרת. מעולם לא היתה. זה הזמן להתעורר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.