"משפריצים בוץ"

גנץ מגיב: "שערותיך יסמרו אם רק אפתח ת'פה שלי"

תמונה – מרק ניימן/משה מילנר לע"מ
ח"כ גנץ מגיב בראיון לגדי נס ברדיו 104.5 צפון, לדרישה של נתניהו לחשוף את הקלטות "אשכנזי מנדלבליט" עוד לפני הבחירות: "אני ישבתי עם נתניהו בדיונים קשים מאוד שאם היית שומע אותם היית מצטמרר ממה קורה שם בתוך החדר ואני לא מפרסם אותם". על ההשפלות שסופג בעקבות הגמגומים שלו אמר גנץ: "משפריצים בוץ"

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ מגיב להשפלות שסופג בעקבות הגמגום והבלבול בראיונות לתקשורת, ומתייחס לדרישה של נתניהו לחשוף את הקלטות אשכנזי: "תתאר לך עכשיו שראש הממשלה היה מתבקש לפרסם את הקלטות הנאמר במשרדו שלו. זה נשמע לי דבר חמור, אם לזה רלוונטיות לציבור ובית המשפט קבע שאין לזה רלוונטיות לציבור."

גדי נס: "אבל התובע הצבאי במדינת ישראל היום הוא אביחי מנדלבליט, והציבור שואל את עצמו למה איפה ואיפה, כל מה שקשור לנתניהו מוכנים להסיר את הכל וכל מה שקשור ל…."

גנץ: "לא לא לא סליחה, אני ישבתי עם נתניהו בדיונים קשים מאוד שאם היית שומע אותם היית מצטמרר ממה קורה שם בתוך החדר ואני לא מפרסם אותם, על מה אנחנו מדברים? האוזניים שלך יעמדו שערותיך יסמרו אם רק אפתח ת'פה שלי. אבל לא, אני לא אפתח ת'פה שלי כי דברים שנשארים בתוך החדר נשארים בתוך החדר"

באשר להשפלות והטענות כי אינו יכול לכהן בתפקיד ראש הממשלה בגלל הגמגומים והוחסר ביטחון בראיונות לתקשורת, אמר גנץ: "אני רואה שמשפריצים בוץ. אני ניהלתי את הארגון הכי גדול במדינת ישראל. אני זה שהביא אלטרנטיבה שלטונית ראשונה אחרי 10 שנים. אני חושב שכל הדברים האלה זה השפרצת בוץ, אני לא מתרגש מזה אבל אני לא מתכוון לרדת לרמה הזאתי", הגיב גנץ.

שר הביטחון בנט הגיב בחריפות לאיום של גנץ לכבוש את עזה אם צריך, בראיון לאמנון לוי: "בני גנץ, אתה רציני? *אתה* קורא לנו ״לכבוש את עזה״? אתה שרעדת מהמחשבה להכניס חיילים 2 ק״מ לתוך רצועת עזה כדי להשמיד 30 מנהרות טרור חמות רגע לפני פיגוע טרור היסטורי? אתה שעיכבת, בלמת, תירצת, במהלך צוק איתן, הכל כדי לא לפעול?"

בנט ממשיך ותוקף: "אתם שדחיתם על הסף את פעולת המנע שהצעתי להשמדת מנהרות הטרור, שיכולנו לבצע בהפתעה ובמקום זה נגררנו אליה לאחר 21 יום, כשחמאס כבר מוכן וממתין לנו? אתה שהסברת לכולנו ש״חמאס מורתע״ בעודו יורה עלינו אלפי רקטות?! אתה, שפעם אחר פעם עצרת את חיילינו בלב עזה ל״הפוגות״ כמו ברווזים, בעוד חמאס ממשיך לפגוע בנו? אתה מעז לדחוף אותנו לכיבוש עזה?! הכל כדי להראות שאתה ״גבר״? גנץ, תתבייש."

"את הרפיון שלכם, את התמיכה הנלהבת של יאיר לפיד בהתנתקות (״כדי ללמד את המתנחלים לקח״ כדבריו), את הדחיפה שלכם לגרש עוד 80,000 מתיישבים מיהודה ושומרון, לא תצליחו להעלים בקריאות פופוליסטיות ל״כיבוש עזה״. אף אחד במדינה לא מאמין לכם. מאות שנות הגנרלים שלכם, תפיסת ״תנו לטילים להחליד״, הובילו את ישראל לסיפור הזה.", תקף בנט את גנץ

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.