עלילות יאיר

מעריצה של גנץ תובעת את יאיר נתניהו

תמונה – טוויטר
יממה לאחר שיאיר נתניהו הפיץ ברשת תמונה של דנה קסידי, מעריצה של ח"כ גנץ ופעילה נגד צער בעלי חיים, תובעת עכשיו דנה את יאיר נתניהו על רמזים עבים שנכתבו בתגובות על קשר אינטימי שלה לכאורה עם ח"כ גנץ

יממה לאחר שיאיר נתניהו הפיץ ברשת את תמונתה של פעילת כחול לבן ומעריצה של ח"כ גנץ כבר 14 שנה, בשאלה שצייץ בטוויטר כתב יאיר: "מי זאת?" ובתגובות רמזו הגולשים,רובם אנונימים, על קשריה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ.

בציוץ שפרסמה דנה היא כותבת: "יאיר נתניהו מותק, מה נשמע? שמע, באמת, לא בקטע רע, אבל ישנתי על זה לילה, והחלטתי לארגן לך איזה טיול או שניים או שלושה בבית משפט. חשבתי על בית המשפט בדימונה, מה אתה אומר? ניפגש "

https://twitter.com/DanaCassidy0027/status/1232262019098824705?s=20

עוד כותבת דנה: "שירת הברבור של משפ׳ נתניהו והפעם על הכוונת: אני. שמעתי שיאיר נתניהו, הבן של רה״מ היוצא שעומד למשפט בגין עבירה מסוג פשע (שהוא החמור ביותר בין סוגי העבירות), מנסה לעשות לי שיימינג. לא יודעת, לא מתרומם לו, אבל תודה על עוד תזכורת למה צריך לעשות הכל כדי להחליף אתכם"

דקות לאחר הפרסום של יאיר נתניהו, שינתה דנה את הפוסט והכותרת והסירה את הציטוט שהיא מעריצה שלו מהצבא כבר 14 שנה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!