מגיב למתקפות

גנץ: "אני אדם הכי ישר במערכת הציבורית בישראל"

תמונה – מפלגת כחול לבן
יו"ר כחול לבן בני גנץ מגיב לטענות של ראש הממשלה נתניהו נגדו על שחיתות לכאורה בפרשת המימד החמישי: "אני אדם הכי ישר במערכת הציבורית היום במדינת ישראל" / צפו

בכנס בחירות של 'כחול לבן' התייחס גנץ לחקירה הפלילית שנפתחה נגד חברת 'המימד החמישי': "אני אדם הכי ישר במערכת הציבורית במדינת ישראל. אבל בלי קשר, אני מברך על חקירות ואני מוזמן לחקי… ואני יזמין את עצמי לכל חקירה ולכל בדיקה הכי מהר והכי גלוי שרק אפשר, כי רק ככה אפשר לחיות במדינה דמוקרטית."

מוקדם יותר הערב תקף בחריפות ראש הממשלה נתניהו את המועמד למשרת שר הביטחון של מפלגת 'כחול לבן', ח"כ גבי אשכנזי: "גבי אשכנזי יפרוש מהחיים הפוליטיים דקה אחרי שתשמעו את ההקלטות שלו. צו איסור פרסום מונע ממני לפרט זאת אבל כל אזרח היה מתוקמם. לכן אני דורש את פרסום ההקלטות עוד לפני הבחירות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.