מי ישלם?

דיווח: יאיר נתניהו ישלם רבע מיליון פיצויים

תמונה – יאיר נתניהו
יאיר נתניהו, ישלם רבע מיליון שקל לעורך אתר וואלה לשעבר, אבי אלקלעי, לאחר שפרסם נגדו פוסטים ברשת בו כינה אותו "שתול של קרן וקסנר", ולא הגיש כתב הגנה. / יאיר נתניהו בתגובה: "לא זה פשוט לא יאמן! איזה עיתונאי שמאלני בוואלה החליט לעשות עלי סיבוב"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, יחויב בתשלום פיצויים בסך רבע מיליון שקל לאבי אלקלעי, לשעבר עורך אתר וואלה, לאחר שפרסם בעבר פוסטים מכפישים ברשתות החברתיתות.יאיר נתניהו, שלא הגיש כתב הגנה, יוכל להגיש בקשה לביטול פסק הדין, אם יוכיח שלא הגיש כתב הגנה מסיבה מוצדקת. כך דווח הערב בחדשות כאן.

יאיר נתניהו הגיב לפסק הדין שפורסם הערב: "לא זה פשוט לא יאמן! איזה עיתונאי שמאלני בוואלה החליט לעשות עלי סיבוב. הגיש נגדי תביעה (על שייר של פוסט של מישהו אחר) בלי שידעתי בכלל, ולכן מן הסתם לא הגשתי כתב הגנה! הנוהל האוטומטי הוא שאם הנתבע לא מגיש כתב הגנה תוך זמן מסויים, התובע זוכה אוטומטית, בלי להוכיח כלום."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!