ידע או לא ידע?

התפתחות דרמטית: הפגישה של גנץ ואלשיך נחשפת

תמונה – פייסבוק בני גנץ
למרות התנערותו של גנץ, העיתונאי אראל סגל חושף מייל פנימי שהגיע לידו, בו מאשר מנכ"ל חברת 'המימד החמישי' לשעבר, דורון כהן, כי יו"ר החברה דאז, בני גנץ, סיכם לכאורה עם המפכ"ל דאז אלשיך בפגישתו על פטור ממכרז משטרתי.

לאחר שהכחיש את מעורבותו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ בפרשת השחיתות לכאורה בחברת 'המימד החמישי', חושף הערב העיתונאי אראל סגל בעיתון 'ישראל היום', מייל פנימי ששלח מנכ"ל החברה דאז דורון כהן למשקיעים אמריקאים, שם הוא מעדכן אותם על פגישת גנץ והמפכ"ל דאז אלשיך. וזה מה שנכתב במייל: "סליחה על העיכוב בתשובה, הייתי בנסיעות יותר מדי זמן ובעצם חיכיתי שתהיה לי הרגשה יותר מוצקה סביב המשטרה שלנו, אחרי הפגישה של בני אתמול עם המפכ"ל…"

לסיום כותב המנכ"ל למשקיעים: "מהפגישה אתמול עם המפכ"ל יצאנו עם שתי נקודות עיקריות: 1. אנחנו הנבחרים. 2. ככל הנראה הלקוח מצא עבורנו פתרון לקבל פטור ממכרז, ובתוך שבועיים-שלושה מהיום תהיה לנו תשובה סופית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!