חשש לזיופים

נתניהו תוקף: "גנץ וליברמן מנסים לגנוב את הבחירות"

תמונה – וועדת הבחירות
ראש הממשלה נתניהו תוקף בחריפות את גנץ וליברמן:"גנץ וליברמן מנסים לגנוב את הבחירות, לארדואן יש הרבה מה ללמוד מהם". ח"כ שלמה קרעי מהליכוד תוקף את יו"ר וועדת הבחירות המרכזית השופט ניל הנדל: "האם יו"ר ועדת הבחירות השופט ניל הנדל מסתיר מידע במכוון? מה שבטוח הוא שהוא גורר רגליים בצורה בלתי מתקבלת על הדעת."

בפסוט שפרסם חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, הוא תוקף את החלטותיו של יו"ר וועדת הבחירות המרכזית השופט ניל הנדל: "מה קורה לשופט הנדל? האם יו"ר ועדת הבחירות השופט ניל הנדל מסתיר מידע במכוון? מה שבטוח הוא שהוא גורר רגליים בצורה בלתי מתקבלת על הדעת."

עוד כותב קרעי: "כבר שלושה ימים שהליכוד מבקש מועדת הבחירות את כל הפרוטוקולים והגליונות של הקלפיות עקב ממצאים משמעותיים שיש בידינו על טעויות, זיופים ואף יותר מכך. ועדת הבחירות לא מוסרת זאת בטענות הזויות של קושי בסריקה (באמת??). הטענה האחרונה היא שהם צריכים להביא מומחה לסריקה??? הוועדה גוררת רגליים ובכך גורמת לנו לדאוג שמא מישהו רוצה להסתיר שינויים כאלו ואחרים שיגרמו לשינוי בתוצאות הבחירות."

לסיום כותב קרעי: "זה לא הגיוני, זה לא מקובל, לליכוד ולכל מפלגה יש את כל הזכות שבעולם לקבל לאלתר את הפרוטוקולים והגליונות ואנחנו נעשה כל שניתן כדי לקבלם מיד. אין דבר חשוב יותר מטוהר הבחירות וחלק בלתי נפרד מזה הוא השקיפות. גרירת הרגליים הזו תמוהה ומביכה וניאבק בה בכל האמצעים העומדים לרשותנו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.