קרב נתניהו

הנקמה: הליכוד דורש לחקור את ליברמן

תמונה – הליכוד
לאחר שהביע תמיכה בחוק נגד נתניהו, הליכוד העביר דרישה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה פלילית כנגד ח״כ אביגדור ליברמן בשל מעורבותו לכאורה בפרשת ״ישראל ביתנו״

מפלגת הליכוד העבירו דרישה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה פלילית כנגד ח״כ אביגדור ליברמן, בשל מעורבותו לכאורה בפרשת ״ישראל ביתנו״ כפי שעולה מעדויות שנשמעו במהלך המשפט המתנהל בנדון.

עוד דורש 'הליכוד' מהיועץ המשפטי, לבדוק ובמידת הצורך לחקור את נסיבות פגישתם של שני בניו של ח״כ ליברמן עם היזם משה ישעיהו במוסקבה אשר סמוך לאחריה הסיר משרד הביטחון בראשות שר הביטחון דאז אביגדור ליברמן את התנגדותו משינוי סיווג הקרקע שבבעלותו של מר ישעיהו משטח המוגדר כשטח אש לשטח שניתן לבנות בו. הליכוד דורש לבדוק לאלתר האם קיים קשר בין הפגישה ובין הסרת ההתנגדות לעיל."

גם שרת התרבות מירי רגב תקפה הבוקר את ליברמן ורמזה כי הוא נסחט לכאורה בידי אנשים זרים: "אביגדור ליברמן. תגיד לי אתה לא מתבייש? זו לא האמת שלך, זה השקר שלך. תגיד מי מנהל אותך ממי אתה מפחד. מה קרה לך? אתה הולך יחד עם אחמד טיבי לחוק שהולך להפיל את ראש הממשלה שנבחר על ידי רוב הציבור. מה קרה לך ליברמן? ספר מי מנהל אותך. תתעוררו חבריי, תתעוררו, מנסים לגנוב לנו את הבחירות, מנסים לבטל את הקול שלנו. לא ניתן לזה לקרות", תקפה רגב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.