מתקפה מימין

בנט: "יעלון, גנץ וליברמן מסכנים ביודעין את ביטחון אזרחי ישראל"

תמונה – ימינה
שר הביטחון נפתלי בנט תוקף את יוזמת השמאל להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת: "בוגי יעלון, בני גנץ ואיווט ליברמן מסכנים ביודעין את ביטחון אזרחי ישראל. כשר הביטחון של ישראל אני קובע: ממשלה ישראלית שתלויה בקולות המפלגה הערבית המשותפת מסכנת באופן ממשי ומיידי את חיי אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. שנאתם לנתניהו העבירה אותם על דעתם." / הפוסט המלא

שר הביטחון נפתלי בנט תוקף ליברמן גנץ ויעלון שיוזמים הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת: "בוגי יעלון, בני גנץ ואיווט ליברמן מסכנים ביודעין את ביטחון אזרחי ישראל. כשר הביטחון של ישראל אני קובע: ממשלה ישראלית שתלויה בקולות המפלגה הערבית המשותפת מסכנת באופן ממשי ומיידי את חיי אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. שנאתם לנתניהו העבירה אותם על דעתם."

עוד כותב בנט: "הנה תרחיש שאני מתמודד עימו באופן יומיומי. מגיע מידע על פעולת חמאס או חיזבאללה לחטיפת חייל או להריגתו. צה״ל מציג לי, לשר הביטחון, פעולת מנע לחסל את המחבלים. שר הביטחון יודע שאם יאשר את הפעולה, הממשלה תיפול מיד מכיון שאחמד טיבי כבר הצהיר שיפיל ממשלה שתפעל מול חמאס בעזה. לכן מדינת ישראל לא תוכל לפעול להגנת חייליה ואזרחיה. ידי צה״ל יהיו קשורות. זה אינו תרחיש בלהות.זו המציאות שבוגי יעלון ובני גנץ מובילים אותנו אליה."

"בנט ממשיך ותוקף: "ח״כ חנין זועבי השתתפה באוניית הטרור מרמרה. ח״כ אחמד טיבי (לא בבל״ד) תקף את חיילי צה״ל במהלך צוק איתן וכינה אותם פושעי מלחמה. ח״כ עזמי בשארה העביר מידע מבצעי לחיזבאללה והורשע בבגידה. ח״כ איימן עודה תומך מוצהר במחבלים רוצחים כמו ברגותי. ח״כ היבה יזבק מהללת מחבלת שזרקה תינוק יהודי לתוך האש בפיגוע אוטובוס הדמים(!)"

עוד תוקף בנט: "ממשלה שתלויה בטיבי ואיימן עודה מכניסה את מדינת ישראל לעידן חדש ונורא. עידן של תלות פוליטית וביטחונית מוחלטת באנשים שתומכים במוצהר במחבלים רוצחים, שמהללים אותם, מבקרים אותם בכלא, וקוראים לצעירים להפוך גם הם ל״שהידים"

לסיום כותב שר הביטחון: "השנאה של יעלון וליברמן לנתניהו העבירו אותם על דעתם, עד כדי פגיעה ממשית בביטחון ישראל. מדינת ישראל תצטרך להיערך לאיום בטחוני חדש זה. שתפו, על מנת לעורר את הציבור, ולסכל איום זה."

העיתונאי יוסי ורטר חשף הערב ב'הארץ', כי שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, תומך בהקמת ממשלת מיעוט בראשות בני גנץ, בהימנעות הרשימה המשותפת וחברי הכנסת של ישראל ביתנו, וללא מפלגת בל"ד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.