תוצאות הבחירות

יעלון תוקף: "לא תוכל להגיד ידי לא שפכו את הדם הזה"

תמונה – כחול לבן
בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון מאשים את נתניהו בהמרדה והסתה לרצח: "השבוע הגזמת! אתה קורא למיליונים לצאת לרחובות, ולא לקבל את תוצאות הבחירות? זו המרדה!" / גנץ צייץ: "לא תהיה מלחמת אחים"

בעקבות המתקפה ברשתות החברתיות נגד המהלך של 'כחול לבן' יחד עם הרשימה המשותפת וליברמן להדיח את ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון לשעבר ובכיר מפלגת 'כחול לבן', בוגי יעלון מגיב, ותוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ומזהיר: "ביבי, חלאס. במשך יותר משנה, אתה תוקע את המדינה בגלל הסתבכויותיך הפליליות. השבוע הגזמת! אתה קורא למיליונים לצאת לרחובות, ולא לקבל את תוצאות הבחירות? זו המרדה! ההסתה שלך כבר הביאה אמש לשפיכת דם ליד בית הנשיא. זה אות אזהרה לרצח פוליטי. לא תוכל להגיד ״ידי לא שפכו את הדם הזה"

כשבוע לפני הבחירות כתב יעלון בחשבון הטוויטר: "אנחנו תחת מתקפה של שקרים. אתה חושב שאני כרמטכ״ל לשעבר, ועוד שני רמטכ״לים – כשהרשימה המשותפת דורשת להעמיד אותנו לדין בהאג כפושעי מלחמה, אנחנו נשתף איתם פעולה? לא נכניס אותם לקואליציה ולא נסתמך עליהם!"

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה צייץ הבוקר בהתרסה נגד שר הביטחון בנט: "כיו״ר הרשימה המשותפת אני והציבור הערבי קבענו: השר נפתלי בנט בדרך להיות ח״כ זוטר. תתרגל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.