מצב חירום

נתניהו מתגונן: סירבתי לאשר ליהודים להתפלל בהר הבית

תמונה – הליכוד
ראש הממשלה נתניהו יוצא במתקפה בכנס חירום במוצאי שבת: "בן גביר שלח אליי מסר לפני הבחירות שהוא מוכן לתמוך בליכוד, אבל בתנאי שאני אאשר תפילות של יהודים בהר הבית, סירבתי! אני לא אבעיר את המזרח התיכון". עוד הבטיח נתניהו: "אני רוצה להבטיח לכם - אני לא הולך לשום מקום. אני נשאר."

ראש הממשלה נתניהו חושף בכנס חירום, את התנאי של עו"ד בן גביר בתמורה לתמיכתו במפלגת הליכוד. "בן גביר היה מוכן להסיר את מועמדתו בתמורה שאני אאשר תפילות יהודים בהר הבית, עניין שהיה מבעיר את המזרח התיכון, מעלה את חמתם של מליארד מוסלמים.. סירבתי כי לי יש גבולות, אבל לכחול לבן ולבני גנץ אין גבולות"

משדר חירום מיוחד >>

משדר חירום מיוחד >>

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Saturday, March 7, 2020

ח"כ תמר זנדברג ממרצ הגיבה לדברי ראש הממשלה: "נתניהו בדבר אמת ראשון: פתיחת הר הבית לתפילת יהודים תבעיר את המזרח התיכון"

סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן הגיב: "‏לביבי לא צריך להקשיב או להתייחס, יש לנקוט מולו יד ברזל – להעמיד קיר ברזל. גנץ – צריך לפעול בזריזות. צריך לפעול בהחלטיות ולהקים מייד ממשלה עם ליברמן ופרץ, ובתמיכה של איימן עודה מבחוץ. אין מה להסס, אין טעם לחכות. המערכה על דמותה של ישראל לא יכולה להיגרר לבחירות נוספות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.