תם עידן נתניהו

גנץ מבטיח: "העם הראה לנתניהו את הדלת"

תמונה – כחול לבן
סגר עם הרשימה המשותפת? יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ מגיב במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו והימין בישראל, ומבטיח: "גמלה בליבי החלטה להקים ממשלה שתאפשר לכולנו להתקדם. רוב העם לא רוצה את המשך שלטון נתניהו ואת זה העם יקבל" / צפו

לאחר שהשווה את נתניהו לארדואן, יו"ר כחול לבן בני גנץ מגיב לתוצאות הבחירות ותוקף בחריפות את ההסתה לטענתו של נתניהו והימין נגדו: "תם עידן שלטונו של נתניהו. גמלה בליבי ההחלטה להקים ממשלה חזקה ויציבה שתרפא את ישראל מהשנאה ותאפשר לנו להתקדם. אעשה כל מאמץ כדי שלא יהיו בחירות רביעיות. לא אאפשר לך לזרוע שנאה ולשסות איש באחיו. מדינת ישראל קמה לפניך והתמודדה עם מלחמות ואיומים גם לפניך – והיא תפרח גם אחריך", תקף גנץ.

לאור ההתפתחויות האחרונות – הצהרה חשובה של יו״ר כחול לבן רא״ל (במיל׳) ח״כ בני גנץ.

Posted by ‎בני גנץ – Benny Gantz‎ on Saturday, March 7, 2020

.

העיתנואי שמעון ריקלין תקף בתגובה: "גנץ החוצפן מעז לומר שלא יאפשר לנתניהו לפזר שנאה. זה אותו גנץ שקרא לנתניהו ארדואן. זה אותו גנץ ששתק כאשר לפיד קרא לבוחרי הימין חארות. זה גנץ שמחרים באופן אישי ציבור ענק ואת נציגו. אז גם אם תלך עם המשותפת. ותקים ממשלת מיעוט. בסוף האהבה תנצח את השנאה שלכם. וננצח אתכם בבחירות שיהיו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.