סוגרים על ביבי

גנץ מסכים לכל הדרישות של ליברמן

תמונה – אלעד מלכה
יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ מגיב בחיוב לתנאים שהציג הבוקר יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן בתמורה לתמיכה בממשלת גנץ. "מוסכם. חייבים להתקדם" ./ ומה עם הדרישה ל"עונש מוות למחבלים"?

לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי החתים את חברי "גוש הימין' על מכתב בו הם מתחייבים לא לחבור לממשלת גנץ, פרסם הבוקר אביגדור ליברמן 5 תנאים לתמיכתו בממשלת גנץ, ללא "עונש מוות למחבלים": "תנאי הסף של ישראל ביתנו להצטרפות לקואליציה הבאה"

1. הכנסת מינימום של 70% משכר המינימום במשק לכל הגמלאים החיים מהבטחת הכנסה ומקצבת זקנה. 2. העברת כל הסמכויות בנושא תחבורה ציבורית ופתיחת עסקים בשבת לשלטון המקומי. 3. חוק גיוס בני ישיבות בנוסח שאושר בקריאה ראשונה בכנסת ה-20. 4. חוק נישואים אזרחיים. 5. גיור על-ידי רבני עיר, כך שכל רב עיר יוכל להקים בית דין ולגייר."

יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיב לאחר זמן קצר לדרישות שהציג ליברמן: "מוסכם. חייבים להתקדם"

בישיבת הממשלה תקף ראש הממשלה נתניהו את גנץ וליברמן:"השנה כבר נפלו כל המסיכות לפני החג"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.