יניב מגיב

אלדד יניב: "אתם תצטרכו להביט במראה על הצביעות"

תמונה – אלדד יניב
פעיל השמאל, אלדד יניב, חושף את הלחצים הכבדים המופעלים עליו שלא לדבר על השחיתות של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "אל תלמדו אותי מי זה נתניהו. אבל יכול להיות שצריך ללמד אתכם מי זה ליברמן"

אושיית הרשת אלדד יניב, מהמפגינים הבולטים לשעבר נגד ראש הממשלה נתניהו, מצייץ בחריפות נגד הכוונה של 'כחו לבן' לשתף פעולה עם ח"כ אביגדור ליברמן: "חלק מלוחמי השחיתות מסמסים לי בזעם. חלקם צייצנים כאן. זה מגעיל להעלות צילומי מסך של מה שסמסו כי זה ישאר לעד ובעוד רגע יתביישו שסמסו. למה אתה עכשיו נגד ליברמן. שתוק. תן לסיים את העבודה. זה לא הזמן לספר עליו את האמת. מזל שרבין לא שמע לכם ויצא נגד התרגיל המסריח. לא ככה מחליפים שלטון"

עוד תוקף יניב את מחנה השמאל הפוליטי: "אני שנים נאבק בנתניהו. עוד מהדולרים בגרביים, כשהשמאלנים ישבו איתו באחדות. בחיים לא העלתי בדעתי לאתרג את הגזענות והשחיתות של ליברמן, רק כי זה יכול לעזור לביבי. נתניהו יילך למשפט שמתחיל בקרוב. ואתם תצטרכו להביט במראה על הצביעות. אז כל המאבק שלכם בשחיתות היה רק כלי להפיל את ביבי?"

בהמשך צייץ יניב בתגובה לביקורת נגדו: "מי שנותן לעקרב לקחת אותו על הגב לחצות נהר שוצף, וגו׳. רמטכ״לים: לקחת מחדש פיקוד, לחשב מסלול מחדש. לא להקלע שוב למלחמת כנופיות. זה לא הסטנדרט שלכם וככה לא מתקדמים. אל תלמדו אותי מי זה נתניהו. אבל יכול להיות שצריך ללמד אתכם מי זה ליברמן", צייץ יניב בתגובה לזעם נגדו מהשמאל הפוליטי.

פעיל השמאל אייבי בנימין הגיב בציוץ ליניב: "תתיחס לליברמן כעד מדינה אף אחד לא חושב שליברמן צדיק. כדי להתחיל לנקות כאן משהו חייבים להזיז את ראש הנחש ששולט בכל, כולל שומרי סף וגורמי אכיפת החוק, יותר מידי זמן. מה החלופה? פסקת התגברות מורחבת והריסת בגצ? החרבת הדמוקרטיה? ריב בין מאפיות משרת את שלטון החוק. ואת המלחמה בשחיתות!"

כזכור, הבוקר הסכים יו"ר 'כחול לבן' ל5 הדרישות בנושא דת ומדינה ופנסיות, שהציג ליברמן בתמורה לתמיכתו בממשלת גנץ והרשימה המשותפת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!