הסתה או אומנות

צפו: מנהלת תיכון מסמנת לאסיר נתניהו

תמונה – לשכת רה"מ
סערה ברשת: מנהלת תיכון ברחובות תועדה עם קבוצת תלמידים ומחנכות מחופשים, כשהיא מכוונת אצבע בסימן של אקדח לנער שהתחפש לראש הממשלה נתניהו במדי אסיר בכלא. המנהלת הוזמנה לשימוע

הגולשים ברשתות החברתיות הגיבו בזעם ופנו לשר החינוץ פרץ: "שלום רב למשטרת ישראל ולשר החינוך רפי פרץ. לטיפולכם בבקשה. נקווה שהפעם זה לא יגמר ב"שימוע" ( בכמו עם המורה שזרקה תפוח על ראש הממשלה)! מנהלת תיכון ומורה שמסיתות לרצח זה לא סתם עוד פוסט בטוויטר! את זה צריך לחקור,ולא "איומים" מפוברקים על גנץ!

גולש נוסף כתב: "חברים מספיק עם ההסתה לאלימות נגד גנץ, זה כבר עובר כל גבול אפשרי!!! ועכשיו ברצינות, ולאיומים אמיתיים, לא מפוברקים: מנהלת תיכון קציר ברחובות מכוונת אצבע בסימן של אקדח לנער שמחופש לראש הממשלה במדי אסיר. דרך אגב מאחורי המסכה מחנכת כיתה י"ב"

לאחר הפרסום, הוזמנה המנהלת לשימוע במשרד החינוך לאחר שהצטלמה בפורים, מחופשת לשוטרת, כשהיא מסמנת אקדח לעבר תמונת ראש הממשלה נתניהו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!