לא רק הנדל והאוזר

דיווח: מתנגד נוסף ב'כחול לבן' לממשלת מיעוט

תמונה – כחול לבן
מתח ב'כחול לבן': ח"כ חילי טרופר המקורב לגנץ, מצטרף להתנגדות הפנים מפלגתית נגד המהלך של לפיד ויעלון להקים ממשלת מיעוט עם הרשימה הערבית המשותפת וליברמן.

חבר הכנסת חילי טרופר 'כחול לבן', מצטרף לחברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר המתנגדים להקמת ממשלת מיעוט בשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת. ככל הנראה יעדיף טרופר להתפטר ולא לבגוד במקורבו בני גנץ. כך מדווח העיתונאי עמית סגל בחדשות 12. עוד דווח: כי בוגי יעלון דרש מהנדל והאוזר להתפטר, אם הם לא מתכוונים להצביע על הקמת הממשלה.

מוקדם יותר הערב פרסם ראש הממשלה נתניהו סרטון בו הוא תוקף את יעלון גנץ ולפיד על כוונתם להקים ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת: "בני גנץ שולח את השליחים שלו לבל״ד כדי להקים ממשלת מיעוט שתלויה בתומכי הטרור, ממשלה מסוכנת לישראל. זה בניגוד גמור לניצחון שלנו, בניגוד מוחלט להבטחות שבני גנץ, בוגי יעלון ואיווט ליברמן נתנו לבוחרים 24 שעות לפני פתיחת הקלפיות. גבי אשכנזי, צביקה האוזר, יועז הנדל – איך אתם נותנים לחרפה כזאת לקרות?"

איך אתם נותנים לחרפה כזאת לקרות?

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Monday, March 9, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.