מרד מפלגתי

ח"כ גבי אשכנזי מתנגד לממשלת מיעוט

תמונה – כחול לבן
דרמה ב'כחול לבן': בכיר המפלגה ח"כ גבי אשכנזי מתנגד למהלכים של לפיד ועופר שלח, להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת ואביגדור ליברמן.

בחירות רביעיות? העיתונאי רביב דרוקר מדווח בחדשות 13, כי בכיר מפלגת 'כחול לבן' ח"כ גבי אשכנזי הביע את התנגדותו למהלכים שמקדמים ח"כ לפיד ועופר שלח להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת ואביגדור ליברמן.

מוקדם יותר דווח עמית סגל, כי חבר הכנסת חילי טרופר 'כחול לבן', מצטרף לחברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר המתנגדים להקמת ממשלת מיעוט. ככל הנראה יעדיף טרופר להתפטר ולא לבגוד במקורבו בני גנץ.

ח"כ אחמד טיבי עדכן לאחר שיחה עם ח"כ גנץ על פגישה מתוכננת גם עם מפלגת בל"ד: "כחול לבן פנתה אלינו כדי לקיים פגישה מחר בין שתי משלחות. המשותפת על כל מרכיביה ללא יוצא מן הכלל." עוד דווח: כי בוגי יעלון דרש מחברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר להתפטר מהכנסת, אם הם לא מתכוונים להצביע יחד עם עמדת המפלגה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.