תוכנית חירום

ברק: "יקוצצו לאלתר כל הפנסיות התקציביות ב-50%"

תמונה – המחנה הדמוקרטי
שר הביטחון לשעבר אהוד ברק, מפרסם תוכנית החירום לטיפול בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל: "חבר שהוא יועץ כלכלי-אסטרטגי העביר אלי עיקרי תכנית פעולה לטיפול במשבר הקורונה"

מכה בכיס של גנץ, יעלון, אשכנזי, ברביאי, שטרן, גלנט דיכטר ועוד: ראש הממשלה לשעבר ושר הביטחון, אהוד ברק, מפרסם בעמוד הפייסבוק שלו את תוכנית החירום לטיפול במשבר הקורונה בישראל: "חבר שהוא יועץ כלכלי-אסטרטגי העביר אלי עיקרי תכנית פעולה לטיפול במשבר הקורונה. משתף אתכם"

1. יקוצצו לאלתר כל הפנסיות התקציביות ב-50%.
2. יקוצצו לאלתר שכר העובדים בשירות הציבורי ב-50%
3. לרבות שכר שופטים, חברי כנסת, שרים
4. יקוצצו ב-50% התקציבים למוסדות דת.
5. יוכשרו לאלתר תלמידי ישיבות לעבודה ככוח עזר רפואי.
6. יוקצו חללים בישיבות ובמוסדות להשכלה גבוהה לחולים בבידוד.
7. תערך בדיקה מדגמית על קבוצה של 10,000 בני אדם לזיהוי קורונה.
8. יוזמנו אלפי מכונות הנשמה.
9. יוזמן מכשור וצוות לבדיקת קורונה.(סין).
10. יידחו כל תשלומי מס לשלטונות ל- 1 במאי 2020.
11. יינתן מענק לעסקים בתחום המלונאות, תיירות וענף ההסעדה.
12. יחולקו אמצעי מיגון לעובדי רפואה ומשרתי ציבור.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה תקף את נתניהו: "הסכנה האמיתית לבטחונם של כל האזרחים במדינה הוא ראש ממשלה שמוצא זמן להסית נגד 20% מהאוכלוסיה בזמן משבר רפואי גלובלי. באף סגל של בית חולים אין רוב יהודי. אם אנחנו יכולים להציל חיים אנחנו גם יכולים לקבל החלטות."

אשת התקשורת לשעבר אושרת קוטלר התייחסה בביטול למשבר הקורונה והאשימה את נתניהו: "5000 איש מתים כל שנה, כבר שנים רבות מחיידקים עמידים בבתי החולים. אז שאלו את עצמכם למי יש אינטרס להכניס את המדינה לחרדה, לכאוס והיסטריה רבתית ממש עכשיו. הייתי מתחילה ממקיאוולי. תתעוררו, כי עובדים עליכם בעיניים!. ולמי שמתעצל לקרוא את מקיאוולי, אומר רק זאת- הדרך האפקטיבית ביותר לשלוט בהמון היא באמצעות- פ ח ד ! ועכשיו שניים במחיר אחד, גם קורונה וגם ערבים ( שבכלל לא מתכוונים להכנס לממשלה)"

סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן תקף גם הוא התנהלות המדינה במשבר הקורונה בראיון לרדיו תל אביב אמר: "ניצול משבר הקורונה הוא אחיזת עיניים. אני לא חושב שזה כזה משבר נורא. לטיפול בקורונה יש מערכת מקצועית שלא צריכה את נתניהו כדי לקבל החלטות בצורה מקצועית שקולה וראויה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.