זעם ברשת

"שכירי חרב": קארין אלהרר נגד המשפחות השכולות

תמונה – יש עתיד
על רקע מחאת המשפחות השכולות נגד שיתוף הפעולה של גנץ, יעלון ואשכנזי, עם מפלגת הרשימה המשותפת, תוקפת ח"כ קארין אלהרר מ'כחול לבן' את המשפחות השכולות ומכנה אותם "שכירי חרב" / האזינו

בראיון לגלי צה"ל האשימה ח"כ קארין אלהרר את המשפחות השכולות שתוקפות את 'כחול לבן' על שיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת. "התפרסם עכשיו (בהארץ) שהליכוד מממן קמפיין, לוקח הורים שכולים, הדבר הכי קדוש, לוקח אותם ועושה אותם שכירי חרב כדי מה לעשות? זה פשוט שערורייה בושה וחרפה", תקפה אלהרר.

לאחר הסערה הגיבה אלהרר בטוויטר: "הורים שכולים הם מבחינתי קודש הקודשים. אני בקשר עם משפחות שכולות רבות מאז צוק איתן והלב נקרע מול כאבם. אמרתי היום משפט שלא היה צריך להאמר בנוגע למשפחות שכולות ועל כך אני מתנצלת. אבל שלא תתבלבלו, השימוש של רה"מ במשפחות השכולות לטובת הפוליטיקה שלו היא תועבה. מקווה שגם יתנצל בקרוב."

המשפחות השכולות זועמות על הפרסום ב'הארץ' כי הליכוד עומד מאחורי מחאת המשפחות השכולות, ענבל רץ גילמור כתבה: "ברק רביד משקר. לא קיבלתי פנייה מאף אדם, משום מפלגה, בשום שלב!!! הנסיון של העיתונאים לכסות על ההתגייסות המוחלטת שלהם הוא מביש, מצד אחד מתעלמים מקיומנו ומצד שני מנסים להציג אותנו כמופעלים."

אליחי בן ישי, אחיה של רות פוגל הי"ד שנרצחה באכזריות בביתה כתב בתגובה לגנץ: "מקווה ששמת דגל שחור על הרכב. סימן לאבל על היום שבו נתתם למי שמבקשים לרצוח אותנו לגיטימציה. סופו של הגפרור שהדלקתם להצית שריפה גדולה. מתבייש בשמכם-אליחי, אחיה של רות פוגל הי״ד. רות, סוף"

אמש פרסם גיא יחזקאל, בעלה השכול של הנרצחת קים יחזקאל הי"ד, בו הוא כתב בכאב על השותפות הפוליטית שרקמו הרמטכ"לים לשעבר עם הרשימה הערבית המשותפת. הפוסט זכה לעשרות אלפי תגובות ושיתופים ברשתות החברתיות.

"קים יקרה שלי, אני רוצה לבקש ממך סליחה. את, שבטח צופה ובוכה. אני חש בושה וכלימה – למראה דבר הַנְּבָלָה. ומרגיש שרוצחים אותנו, בפעם השנייה… קאי הקטן כבר לא קורא לך בלילות. התפוגגו שרידי הזכרונות. ואני משתגע! איך אסביר לו, כשיגדל, שבני עמו עשו יד אחת – עם רוצחי אימו."

"אני רואה את המראות והלב מסרב להאמין. מייחל להתעורר, כמו חלום בלהות. ארורים תהיו לעד, גנרלים שחצו את הקווים. וכעת צוהלים עם חבר מרצחים. קים יקרה שלי, אני רוצה לבקש ממך סליחה. גיא שלך לעד. שתפו בבקשה.", כתב גיא בפוסט.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!