פוליטיקת קורונה

ח"כ יעלון: "כחול לבן תקים ממשלת חרום"

תמונה – כחול לבן
ח"כ יעלון תוקף את התנהלות ראש הממשלה ומבהיר: "כחול לבן תקים ממשלת חרום רחבה ככל האפשר, גם אם נתחיל בממשלה צרה, כדי להציל את המדינה. לא ניתן לנתניהו להפוך את ישראל לדיקטטורה" / ח"כ מיקי זוהר לנתניהו: "זה הרגע לומר די!"

בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון תוקף בחריפות את נתניהו ומבהיר: "למי שעדיין לא קולט, זו הפעם השלישית שנתניהו מנסה להגיע ל-61 מנדטים, כדי להמלט ממשפט ולשלוט כדיקטטור. הוא שוב נכשל, אך אינו משלים עם תוצאות הבחירות. לכן, הוא משתמש בחוסר אחריות באיום הקורונה, מנטרל את בית המשפט, פוגע במכוון בפיקוח הפרלמנטרי הדמוקרטי של הכנסת, משסה בכל כוחו איש באחיו (ראו את דף הפייסבוק שלו) ומפעיל את שופריו בתקשורת."

יעלון מבהיר: "כחול לבן תקים ממשלת חרום רחבה ככל האפשר, גם אם נתחיל בממשלה צרה, כדי להציל את המדינה. לא ניתן לנתניהו להפוך את ישראל לדיקטטורה"

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד קרא לנתניהו להפסיק מיידית את המו"מ עם 'כחול לבן': "רה״מ נתניהו, יש להפסיק מיד את המו״מ עם כחול לבן. התנהלותם המחפירה לא מותירה מקום לספק: השנאה כלפיך וכלפיי הימין היא שמנחה אותם יחד עם תאוות שלטון שמוציאה אותם מדעתם. מסתבר שהם מכרו לרשימה המשותפת את האינטרסים הכי החשובים של ישראל כדי שיהיה להם רוב לפגוע בנו. זה הרגע לומר די!"

ח"כ יאיר לפיד תקף את אדלשטיין: "נכון ל-17 למרץ 2020, אתם לא חיים בדמוקרטיה. בנימין נתניהו ויולי אדלשטיין סגרו את הדמוקרטיה הישראלית. כרגע המוסד היחיד שפועל במדינה הוא ממשלת מעבר בלתי נבחרת, עם ראש ממשלה שהפסיד בבחירות. היות ואין לו רוב בכנסת – הוא סגר את הכנסת. היות והיה צריך לעמוד למשפט – הוא סגר את בית המשפט. ממשלת ישראל הלא נבחרת אמרה לנו היום שאין יותר רשויות מלבדה. היא אמרה לנו גם שאסור לנו לצאת מהבית. אם אתם רוצים לערער על ההחלטה, או אפילו לבקש שמישהו יבחן אותה – אין לכם את מי לשאול"

ח"כ עופר שלח תקף: "הליכוד במצוות ביבי רוצה לסגור את הכנסת. לא תהיה ועדת כספים שתעביר סיוע קריטי למי שאיבד את הכנסתו, לא תהיה ועדת קורונה שתפתור את אין ספור הבעיות שיוצר המשבר. העיקר שלא יהיה רוב נגד ביבי ולא יהיה יו״ר קבוע. חרפה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.