צפו בוידאו

רונית אשכנזי: "כחול לבן לא הולכים עם ערבים"

תמונה – מתוך הסרטון
במהלך הפגנת לוחמי מילואים מחטיבת גולני מול ביתו של בכיר 'כחול לבן' ח"כ גבי אשכנזי, נגד שיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת. נתקלו המפגינים ברעייתו, רונית אשכנזי, שיצאה ככל הנראה לסיבוב עם הכלב ואמרה למפגינים: "אתה מבייש את דגל גולני. כחול לבן לא הולכים עם ערבים" / צפו

רונית אשכנזי, רעייתו של בכיר כחול-לבן ח"כ גבי אשכנזי, נקלעה לדו שיח טעון עם מפגינים נגד שיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת. במחאה של משפחות השכולות ולוחמי מילואים מחוץ לביתם, רעייתו של הרמטכ"ל לשעבר ח"כ אשכנזי, שמזוהה מאד עם החטיבה ואף היה מפקדה, הצהירה מספר פעמים בפני המפגין כי בעלה אינו מוכן לשבת עם הרשימה הערבית המשותפת, וכי מדובר ב"ספינים של הליכוד".

גב' אשכנזי הוסיפה כי המפגין מבייש את הדגל של גולני ושאלה "אתה משוגע? אתה חושב שגבי אשכנזי יקים ממשלה עם המשותפת". בתגובה המפגין הקשה ושאל כיצד יהיו אז לכחול-לבן 61 מנדטים בכדי להקים ממשלה ללא תמיכת קולות המשותפת. בתגובה ענתה כי תוקם ממשלה לפי חוקי הכנסת. השיחה הסתיימה בהבעת חיבה מצד המפגין לח"כ אשכנזי.

בימים האחרונים קיימים דיווחים על קרע בסיעת כחול-לבן באשר להתמכות בידי הרשימה המשותפת, כאשר חה"כ יועז הנדל וצבי האוזר התעמתו עם ראש מפלגת תל"ם בוגי יעלון. גם שמו של אשכנזי עלה כאחד המתנגדים להקמת ממשלה בהתמכות המפלגות הערביות. מאז הבחירות לא התבטא אשכנזי בבירור בעניין ההתמכות במשותפת, ורק הצהיר כי "הנהגת כחול-לבן מאוחדת כולה כשטובתם של אזרחי ישראל הוא השיקול המנחה אותנו בעת הזו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!