"חיסול הדמוקרטיה"

מהומה בהפגנת השמאל הקיצוני בכנסת

תמונה – טוויטר אהוד ברק
עשרות רכבים ועליהם דגלים שחורים עלו הבוקר להפגנה מול משכן הכנסת במחאה נגד יו"ר הכנסת אדלשטיין שהבית את פעילות הכנסת מחשש להתפשטות הנגיף הקורונה / אהוד ברק: "מרי הדגל שחור מתנופף יצא לדרך!" / צפו במעצר מפגין מול הכנסת

שר הביטחון שלעבר אהוד ברק לשעבר צייץ: "מרי #הדגל_השחורדגל שחור מתנופף יצא לדרך! הכנסת נמחקה, בית המשפט ננעל, מפגינים נעצרים. יש רגעים בחיי עם בהם אזרחים מתווים בפעולה את הדרך למנהיגות. אנחנו ברגע כזה. צעד ראשון במאבק ארוך. אנחנו האזרחים לא פראיירים. אנחנו ניאבק ואנחנו ננצח. קחו חלק במאבק. תלו דגל שחור במרפסת או בחלון. כן, עכשיו!"

ח"כ בוגי יעלון תקף: "מ״מ מפכ״ל משטרת ישראל, עם ישראל רואה את העומס על השוטרים בימים אלה. מחזקים את ידיכם. הבהר לפקודיך שהם שוטרי משטרת ישראל, ולא משטרת נתניהו."

מהמשטרה נמסר בתגובה: "*דוברות המשטרה: "אנו דוחים בשאט נפש את כל הניסיונות המופרכים לגרור את המשטרה לשיח פוליטי או ליחס לה מניעים פוליטיים על רקע ביצוע פעולות אכיפה כחוק. אף אחד אינו עומד מעל לחוק או מעל לצו בריאות העם שהוצא ע״י משרד הבריאות, זאת ללא כל קשר לדעותיו או נטיותיו הפוליטיות. גם רעשי רקע מעין אלו של בעלי עניין ואינטרסים שונים- לא ירפו את ידנו מביצוע תפקידנו בשמירה על החוק, הסדר ובריאות הציבור. אנו מצפים מכלל הציבור לקיים את הוראות החוק, לנהוג באחריות ולהישמע להנחיות משרד הבריאות דווקא בעת הזו – שעת חירום לאומית, כשמשטרת ישראל ניצבת בחזית העשיה המבצעית תוך סיכון השוטרים בשטח בעת אכיפת צווי הבידוד ואיסור ההתקהלות."

מעצר מפגיני השמאל הקיצוני מול הכנסת
https://www.facebook.com/hirchfeld68/videos/10157936718633329/?t=1

ח"כ עופר שלח מבכירי 'יש עתיד' תקף את התנהלות המשטרה וקרא : "מהבוקר יש למשטרה משימה: להתעמר בנוסעי שיירת המחאה, שעולים לירושלים למחות על הרס הדמוקרטיה. נותנים לאנשים דוחות על הפרעה לתנועה בכביש פנוי לגמרי, תוקעים רמזורים על אדום כדי לעצור מצטרפים. ככה נראית דמוקרטיה שהשלטון החליט להרוס אותה"

שלח הוסיף בדרישה מגנץ להפסיק מיידית את המו"מ עם מפלגת הליכוד: "בחסות משבר לאומי בנימין נתניהו מבקש לבטל את תוצאות הבחירות, לשתק את הכנסת ולהרוס את יסודות המדינה. אסור לכחול לבן לנהל כל מו"מ עם הליכוד עד שעבודת הכנסת תחודש במלואה. כל חבר כנסת צריך להיות מסור עכשיו למאבק אחד בלבד: המאבק על יסודות חיינו כמדינה דמוקרטית. כל השאר יחכה", צייץ שלח בטוויטר.

בכיר 'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד צייץ בהצדעה: "הפתעה קטנה מאוד. אחרי שהוא ניסה לבטל את הכנסת ולבטל את בתי המשפט, ביבי מנסה לבטל את הבחירות. הדמוקרטיה בסכנה. לא ניתן לו להרוס אותה. מצדיע לנוסעי השיירה להגנה על הדמוקרטיה. לא ניתן להפוך את ישראל למדינה ללא חוק."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.