זעם חרדי

דרישה: "לפטר את המגיש המסית באופן מיידי"

תמונה – צילום מסך: ערוץ הכנסת
ח"כ מקלב מיהדות התורה דורש מיו"ר הרשות השניה לפתוח בחקירה פלילית נגד דר' הני זוביידה שפרסם מונולוג עצבני ומאשים בערוץ הכנסת נגד הציבור החרדי: "ארגון 'בצלמו': "להשעות ולפטר את המגיש המסית באופן מיידי"

לאחר המונולוג העצבני שפרסם דר' הני זוביידה נגד הציבור החרדי, פונה ח"כ אורי מקלב ליו"ר הרשות השנייה, בדרישה להשעות את מגיש התכנית 'משכן לילה' בערוץ הכנסת, לאחר שהאשים את הציבור החרדי בהפרת ההוראות של משרד הבריאות: "הציבור החרדי הם אחד הציבורים החולים ביותר במחלה החשוכה של אפליה. הוא מפעיל פרקטיקות שהופעלו על ידי הנאצים נגד האשכנזים. שיחזרו לשטייטל במזרח אירופה"., אמר זוביידה.

בפנייתו כותב ח"כ מקלב: "מדובר ההסתה פרועה ומכלילה, כנגד מגזר שלם במדינת ישראל, שאין לה כל מקום, בוודאי ובוודאי במסגרת שידור ממלכתי-פרלמנטרי. אם אמירות גזעניות ומסיתות שכאלו, היו נאמרות כנגד מגזר אחר, השדרן היה מושעה לאלתר והיה מוגש נגדו כתב אישום בגין הסתה וגזענות. לאור האמור, אבקש שתורי להשעות את השדרן באופן מידי. כמו, כן אבקש שתעביר את החומר ליועץ המשפטי לממשלה, על מנת שיורה לפתוח בחקירה פלילית כנגד השדרן”.

גם ארגון זכויות האדם 'בצלמו' פנו לשר התקשורת, למועצת הכבלים, ולערוץ הכנסת להשעות ולפטר את המגיש המסית באופן מיידי. בנוסף פנו ליועץ המשפטי לממשלה וליחידה למאבק בגזענות במשרד המשפטים, לפתוח בחקירה פלילית נגדו בחשד להסתה וגזענות . "הציבור החרדי הם אחד הציבורים החולים ביותר במחלה החשוכה של אפלייה, שיחזרו לשטייטל במזרח אירופה" התבטא המגיש.

"מדובר בהסתה פרועה אשר אין לה מקום בטח שלא בערוץ המייצג את כנסת ישראל. פנינו ליחידה למאבק בגזענות בדרישה להעמידו לדין על הגזענות וההסתה שנשמעו מפיו." מסרו ב'בצלמו'. פניה זו מצטרפת לפניית ח"כ אורי מקלב שפנה אף הוא במכתב חריף.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!