תודה לביבי

קנצלר אוסטריה: "השיחה עם נתניהו טלטלה אותי"

תמונה – ארכיון לע"מ
קנצלר גרמניה חושף בראיון לעיתון הגרמני "בילד", כי ראש הממשלה נתניהו שוחח איתו לפני כשבועיים ועורר אותו לפעול נגד התפשטות המגיפה בארצו: "תתעורר תעשה משהו" / צפו

בראיון לאתר הגרמני "בילד, הודה קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ לראש הממשלה נתניהו, וחשף שיחה שקיים עם נתניהו וטלטלה אותו: "ביבי נתניהו אמר לי, תתעורר ותעשה משהו!, אתה יכול למנוע את ההתפשטות באירופה. לאחר מכן החליטה אוסטריה על צעדים דרמטיים בדומה לישראל, כמו סגירת בתי ספר, אוניברסיטאות, מסעדות, בתי קפה וחנויות. וכן על מגבלות יציאה,

הקנצלר הוסיף: "אנחנו רואים כעשרה ימים לאחר ההחלטות הראשונות, כי אמצעים אלה השפיעו ועקומת ההידבקות מתשטחת. חשוב להימנע מקריסת מערכת הבריאות."אנחנו מדינה שכנה לאיטליה ורואים מה שקורה כשמערכת הבריאות קורסת" ו"אנשים מתים כי אי אפשר לטפל בהם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!