לא אנושי

נעצר גבר שהרג 3 כלבים במכות מעדר

תמונה – דוברות משטרת ישראל
תושב רמלה בן 31 נעצר לאחר שתועד מתעלל בשלושה כלבים ואז הורג אותם באכזריות במכות מעדר - המשטרה מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מזעזע לצפייה: המשטרה מבקשת לעצור עד תום ההליכים את תושב רמלה בן 31 שהתעלל בשלושה כלבים ואחר כך הרג אותם באכזריות במכות מעדר. במשטרת ישראל התקבל בראשית השבוע דיווח על חשד להתעללות והמתה של כלבים בשכונת הרכבת ברמלה. כוח משטרה שהגיע למקום מצא שני פגרים של כלבים וכלב נוסף כשהוא גוסס כתוצאה מפציעה קשה. ממצב הכלבים עלה חשד כבד כי הם נפלו קורבן להתעללות אכזרית, ונפתחה חקירה לגילוי החשוד במעשה.

מפקח וטרינרי הוזעק אל המקום על ידי השוטרים לטפל בכלב הפצוע, אך הכלב לא עמד בפציעה ומת אף הוא. פעילות חקירתית של משטרת ישראל הביאה לאיתורו ולמעצרו של חשוד במעורבות באירוע, בן 31 מרמלה. החשוד הובא שלשום לדיון בעניינו בבימ"ש השלום בראשל"צ, בסיומו הוארך מעצרו בשלושה ימים והיום עם סיום החקירה והשלמת גיבוש התשתית הראייתית, הוגש כתב אישום כנגד החשוד. על פי כתב האישום, הנאשם התאכזר והתעלל בשלושת הכלבים בחצר ביתו, בכך שהיכה אותםמבאמצעות מעדר מספר רב של פעמים בראשם , בצווארם וריסק את הגולגולת שלהם. בנוסף, על פי האישום, גרם הנאשם לשלושת הכלבים פציעות וחבלות פנימיות, עמוקות ורחבות ולדימום פנימי רב.

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם הותיר זירת עבירה "מדממת" בתוך החצר בו ביצע את מעשיו האכזריים, ושובל דם לאורך כל המסלול בו גרר את הכלבים עד שהשליכם בתעלה בצד הדרך. כאמור, התביעה המשטרתית במדור להגנת הסביבה, הגישה היום כתב אישום בעניינו ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין התאכזרות והתעללות בבעל חיים והיזק והמתת בעל חיים. משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירות ההתאכזרות וההתעללות בבעלי חיים חסרי ישע, ומשקיעה משאבים בגילוי חשודים בעבירות אלה והבאתם לדין.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!