לקריאה לחצו

ליצמן יגיש תביעת דיבה נגד הדיווחים

תמונה – צילום: לע"מ
חבר הכנסת משה גפני, מגבה היום את שר הבריאות ליצמן נגד הדיווחים כי התפלל במניין חרף תקנות החירום ואומר כי ליצמן יגיש תביעת דיבה נגד הדיווחים: "יש אנשים שיש להם אינטרס לתקוף אותו"

שר הבריאות ליצמן יגיש תביעת דיבה נגד הדיווחים כי התפלל במניין כנגד הוראות משרד הבריאות, כך אמר היום (שישי) חבר הכנסת משה גפני.

דבריו של גפני באים בעקבות הסערה התקשורתית סביב החשיפה בחדשות 12 כי שר הבריאות התפלל במניין למרות תקנות החירום של משרד הבריאות. על פי עדויות, ליצמן הגיע לבית כנסת ביום שני האחרון והשתתף בתפילה בבית בפרטי בשבת האחרונה.

לאחר הפרסום קראו רבים לראש הממשלה נתניהו לפטר את שר הבריאות ליצמן שלא עמד בהנחיות אותן פרסם המשרד שבראשו הוא עומד.

במשרד הבריאות דחו את הטענות ואמרו כי "מדובר בהכפשות שווא שאין להן בסיס עובדתי". עוד הוסיפו כי ליצמן הקפיד על כלל הנחיות המשרד, ביטל את כל לוחות הזמנים ושגרת יומו וסירב להיפגש שלא לצורך פעילות משרד הבריאות: "יש לדחות את כל הניסיונות לערב לחצים פוליטיים בזמן חירום לאומי ועולמי" מסרו ממשרד הבריאות.

חבר הכנסת משה גפני גיבה את ליצמן בראיון בכאן רשת ב' היום ואמר כי הדיווחים על קיום התפילות של ליצמן הנן "עלילה".

לדברי גפני, ליצמן התפלל בבית הכנסת כשעוד היה מותר להתפלל במרחב הציבורי לפי הנחיות משרד הבריאות.

עוד הוסיף כי שר הבריאות ליצמן מתכננן להגיש תביעת דיבה נגד הפרסום הנ"ל.

 

איכון לטלפון של ליצמן, מי שבא במגע קיבל הודעה אישית

בניגוד לדיווחים כי כי שר הבריאות ליצמן התנגד לאיכון הטלפון הסלולרי שלו, במשרד הבריאות הוציאו הודעה כי החקירה האפידמיולוגית של ליצמן הסתיימה.

על פי משרד הבריאות, החקירה נוהלה על ידי מחוז ירושלים במשרד הבריאות והמפקחת מבריאות הציבור האחות ליאור ולינסקי, וכי כלל המגעים קיבלו שיחה אישית והודעה אישית.

"בניגוד לדיווחים בתקשורת, בוצע איכון לטלפון האישי של השר, כפי שמתבצע כמעט לכל אזרח בישראל שנדבק", נמסר ממשרד הבריאות. "המקומות בהם היה השר נכללו ברשימת המקומות בהם היו חולים הקורונה והמגעים קיבלו הודעה אישית בדבר מגע פוטנציאלי".

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.