"מזכרת אחרונה"

מצמרר: הקשיש שתועד בליל הסדר נפטר בפתאומיות

תמונה – באדיבות המצלם
זוג הקשישים שערך את הסדר לבדו, כפי הנחיות משרד הבריאות, קיבל מזכרת אחרונה ומרגשת לאחר שבמוצאי ליל הסדר, הרב גוטליב נפטר בפתאומיות מאירוע מוחי. הסיפור המלא

צילום מרגש של הרב מנשה גוטליב ורעייתו טובה משכונת גאולה בליל הסדר, הפך לסיפור מרגש כאשר התברר שהקשיש שבתמונה נפטר למחרת ביום הולדתו ה-80.

חנוך דאום, שהעלה את התמונה שצילם איש כוחות הביטחון בליל הסדר שהוצב ברחוב, סיפר בחשבון הפייסבוק שלו:

"היום התברר לי שהיהודי היקר בתמונה נפטר למחרת היום, ביום הולדתו השמונים. אחיין שלו כתב לי הודעה מרגשת. הוא סיפר על דודו ועל הסדר האחרון שלו, הוא גם סיפר שהאלמנה שמחה שבזכות התמונה יהיה לילדיה, חלקם חיים בארה״ב, מזכרת אחרונה מאביהם. יהי זכרו ברוך".

זוג הקשישים שערך את הסדר לבדו, כפי הנחיות משרד הבריאות, קיבל מזכרת אחרונה ומרגשת לאחר שבמוצאי ליל הסדר, הרב גוטליב נפטר מאירוע מוחי לאחר שהתפוצץ וריד בראשו.

הרב גוטליב זצ"ל, נולד בירושלים ובמשך שנים רבות היה תושב פלורידה, נטמן סמוך להוריו היום בבית החיים סנהדריה בירושלים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.