"רימו אותנו"

צפו: לפיד במתקפה על גנץ ואשכנזי

תמונה – צילום מסך: מחאת הדגלים השחורים
ח"כ יאיר לפיד יוצא במתקפה נגד יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ שנטש אותו בפתאומיות בדרך לממשלת נתניהו, "אלה שפירקו את כחול לבן ורימו אותנו, הולכים לשבת תחת נאשם במרמה". ואיך התקבל איימן עודה?

ח"כ יאיר לפיד השתתף אמש יחד עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה וח"כ בוגי יעלון וגולן במחאת הדגלים השחורים בכיכר רבין נגד ממשלת נתניהו והטיפול בקורונה.

בנאומו תקף לפיד בחריפות את שותפו הפוליטי לשעבר ח"כ בני גנץ: "אלה שפירקו את כחול לבן ורימו אותנו, הולכים לשבת תחת נאשם במרמה. אלה שהפרו את אמונינו, הולכים לשבת תחת נאשם בהפרת אמונים. אל ששיחדו אותם בכיסאות ותיקים, הולכים לשבת תחתם נאשם בשוחד", תקף לפיד

ח"כ יאיר גולן פתח את נאומו במתקפה נגד נתניהו והכוונה לספח את יהודה ושומרון: "תפס אותי פה ליד הבמה איש יקר ואמר לי, אם כולנו נעלה לבלפור ונצור על הבית, בסוף הוא ייצא ויילך. הלוואי"

יו"ר הרשימה המשותפת התקבל במחיאות כפיים סוערות, והתייחס לחששות להזמינו למפגן הפוליטי נגד ממשלת נתניהו והשווה את נתניהו למוסליני: "אנחנו נגד דרכו של בנימין נתניהו, אנחנו בגלל בנימין נתניהו בגלל שהוא מושחת. אבל לא רק בגלל שהוא מושחת. אנחנו לא שותפים למטרה להחזיר את המדינה לתקופה שלפני בנימים נתניהו, אנחנו רוצים לבנות את הדמוקרטיה האמיתית."

עוד אמר עוד בנאומו": "אין בכוונתינו רק להחזיר אליטות ישנות לשלטון. אנחנו רוצים שהעם ורצון העם בדרך דמוקרטית ולטובת הציבור והערכים האמיתיים של דמוקרטיה. ותרשו לי להגיד לכם איך אני מבין את הדמוקרטיה, הדמוקרטיה היא כן שלטון החוק, כן כן. אבל היא גם סיום הכיבוש"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!