לצחוק ולבכות

צפו: העיתונאים מגיבים לניצחון נתניהו

תמונה – ארכיון לע"מ
בכירי התקשורת הישראלית מגיבים בציוצים ברשת על הקמת ממשלת נתניהו החדשה לאחר שגנץ התקפל ונפרד מלפיד, ליברמן ועודה. צפו במקבץ תגובות

העיתונאים הישראלים מגיבים בביקורת עוקצנית ברשת לסוף הסאגה הפוליטית והקמת ממשלה בראשות נתניהו.

העיתונאי ברק רביד צייץ בצירוף הרבה אימוגים צוחקים: "הסעיף הכי מצחיק בהסכם הקואליציוני: "קבינט פיוס לאומי" בראשות נתניהו וגנץ"

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "לא יודע אם העגמומיות בתקשורת היא בגלל שערב יום השואה. או מחתימת הסכם האחדות והקמת ממשלה. רק זוכר שבגטו וארשה לא השכילו הכוחות של היהודים להתאחד. והפעם מול המגפה והמצב הכלכלי כן השכילו הכוחות החיוביים להתאחד. ושואלים אותי אם אני שמח על זה. והאמת שכן. מאוד"

העיתונאי בן כספית הגיב: "זה הסיפור. ממשלת הל"ו תאפשר לגברת מעון ע"ח המדינה מלא, שיירה, כיבודים, אבטחה, שררה ו"אב הבית", כולל קיסריה. בלי זה אין כלום."

העיתונאי בני רבינוביץ צייץ בכאב: "יום השואה. עדיין חיים איתנו ניצולים, שבקושי גדול חיים. בקושי יש להם כסף לתרופות.מ אם נוסיף לזה את המשבר הכלכלי הנורא, שים של עסקים מתמוטטים ומתרסקים, ועוד יש להם את החוצפה ועזות המצח להרכיב ממשלה הכי מנופחת שהיתה כאן (ובעולם) אי פעם, בעלות מטורפת של מאות מיליוני שקלים. אבדה הבושה."

העיתונאי ציון נאנוס מחדשות 12 צייץ בזעם: "ציבורית כל מי שהיה שותף לגיבוש הממשלה המנופחת הזאת בעת שמיליון ישראלים מובטלים צריך להיות מנודה מהזירה הציבורית. לראות את הדיווחים על ממשלה של 36 שרים ו16 סגנים ואז את הכתבה על ניצול השואה מבאר שבע, שמתקשר למשטרה ומתחנן שיביאו לו אוכל- אחד הרגעים המבישים של הפוליטיקה הישראלית"

כתב המשפט של 'גלובס' אבישי גרינצוויג ביקר את גנץ: "מ"לא אשב תחת נתניהו שנאשם בפלילים" גנץ הגיע ל"אתקן את חוק היסוד כדי שנתניהו יוכל לכהן לאחר הרשעה בשוחד". מאוד עקבי וערכי מר גנץ."

כתב המשפט של ערוץ 13 אביעד גליקמן הגיב בביקורת: "משמעות ההסכם: ממ פרקליט המדינה, דן אלדד, יישאר בתפקידו לפחות עוד חצי שנה. וועדת האיתור לתפקיד פרקליט המדינה תבוטל( סעיף בעייתי מאוד)"

כתב גלובוס חן מענית הגיב בביקורת על גנץ: "זה פשוט הזוי שמפלגה שהצהירה שלא תשב בשום פנים ואופן בממשלה עם ראש ממשלה נאשם בפלילים, מגיעה איתו להסכם שיאפשר לו לכהן כראש ממשלה וכממלא מקום רה"מ למרות כתב האישום."

העיתונאי נדב אייל מערוץ 13 הגיב בביקורת: "שימו פה דחוף את הסעיפים בהסכם של ממשלת חירום הקורונה שקשורים לקורונה. אתם יודעים, דרישות כחול לבן, מערך בדיקות, מערך חקירות אפידמיולוגי, סיוע לעצמאיים. כל הסעיפים האלה"

מגיש המהדורה המרכזי ברדיול 'קול חי' החרדי הגיב: "המפסיד הגדול של החתימה על האחדות, הוא אביגדור ליברמן. האיש שהיה חלק מגוש הימין, יכל לקבל שר ביטחון פלוס כל תיק שיחשוק בו; אבל הוא מטעמי נקמה ושנאה העדיף לצאת במסע הדחה לנתניהו. בסוף הוא מוצא את עצמו לצד הערבים באופוזיציה משמאל, כשביבי שוב ראש הממשלה."

כתב אתר 'בחדרי חרדים' הגיב בציוניות: "מבלי לזלזל: אין ספק שהיום זה יירשם בספרי ההיסטוריה כיום השואה של גנץ והגבורה של ביבי"

כתב המשפט גיא פלג הגיב לציוץ של בן כספית: "עכשיו נרגעתי"

העיתונאי עמית סגל הגיב במציאות: "בתמונה: ראש הממשלה ה-12 וה-13 של ישראל"

איציק סבן כתב 'ישראל היום' הגיב: "הברנג׳ה בשלה. ממשיכה כרגיל בחייה המשעממים ביקום אחר, מצייצת את עצמה לדעת, מפרשנת מציאות לא קיימת, ועל הזין שלה למעלה ממליון מובטלים וסוף שעדין אינו ידוע. הממשלה הזו היא גם לא כוס התה שלי, אבל עדיף דווקא בימים האלו להביט על חצי הכוס המלאה."

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1252285730463920128?s=20

כוכב הרדיו החרדי מנחם טוקר פירגן להאוזר והנדל שהתנגדו להקמת ממשלת מיעוט: "יועז וצביקה יצאו מלכים. אשכרה קירוב לבבות בין ימין, שמאל, מרכז, חרדים, ודתיים והכל בימים המפולגים של ספירת העומר. כבוד"
https://twitter.com/menachem_toker/status/1252285465606139909?s=20

עיתונאי 'הארץ' וערוץ הכנסץ הגיב: "36 שרים, 16 סגנים, עוד לפחות 12 חכים בנורווגי. דואגים לאבטלה."
https://twitter.com/chaimlevinson/status/1252283573081686017?s=20

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1252278051834077185?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.