עשרות ילדים בכיתות

ירושלים: המשטרה פשטה על בית ספר ובו עשרות ילדים – צפו

תמונה – אילוסטריה
למרות האיסור החמור של משרד הבריאות על התקהלות: שוטרים שהגיעו לתלמוד תורה המשתייך לפלג הירושלמי איתרו עשרות ילדים בכיתות - המנהל נעצר והמורים נקנסו

ירושלים: כוחות משטרה הגיעו לתלמוד תורה המשתייך פלג הירושלמי, לאחר שדווח על קיום לימודים בניגוד להוראות משרד הבריאות. השוטרים פיזרו את עשרות הילדים ששהו בכיתות, סגרו את המבנה ועצרו את צוות ההנהלה.

ל'באזזנט' נודע כי מספר מורים נקנסו בסכום של 5,000 ש"ח ומנהל המוסד נעצר לחקירה. בעקבות הפשיטה עשרות קיצוניים יצאו לחסום את כיכר השבת והתעמתו עם השוטרים.

ממשטרת ישראל נמסר: כוחות המשטרה הפועלים בעיר להסברה ואכיפת הנחיות צו בריאות העם, איתרו לפני זמן קצר את המבנה בו התקיימו לימודים, כאמור בניגוד להנחיות צו בריאות העם. נגד המעוכבים צפויים להירשם קנסות בגין הפרת צו בריאות העם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.