רץ ברשת

תיעוד: קצינת משטרה משפילה את כרמל שאמה

תמונה – ארכיון: דוברות עיריית רמת גן
קצינת משטרה לא ממש התרגשה מהנזיפה של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, בזירת אירוע הדקירה בבית החולים תל השומר: "היא מתנהגת לא יפה". צפו

ראש עיריית רמת כרמל שאמה הכהן, הגיע לזירת אירוע הדקירה בכניסה לבית החולים תל השומר. כשניסה לדלות פרטים על האירוע הוא נתקל בדוברת המשטרה שגערה בו כי הוא משבש חקירה. שאמה בתגובה התלונן למפקד שהיה במקום: "היא לא מתנהגת יפה"

מדוברות עיריית רמת גן נמסר בתגובה: "דוברת מחוז ת"א חשבה לרגע שאנחנו בצפון קוריאה בה קצין משטרה יכול לסתום את הפה לראש עיר שמבקש לעדכן ולהרגיע את ציבור התושבים בעיר ובשכונות הגובלות במיקום האירוע בפרט."

"המידע נמסר לי מהגורם הבכיר והמוסמך ביותר בזירת האירוע. במדינה דמוקרטית סותמים פיות ורומסים את זכות הציבור לדעת רק בצו איסור פרסום שיפוטי. כל ילד בגן ברמת גן מבין שהחקירה בנסיבות העניין לא ניתנת בכלל לשיבוש והכל היה תירוץ בכדי לשמור ראשוניות בתקשורת למשטרה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.