בשביל זה ערקת?

השלל שנשאר: משרד ממשלתי הונדס לאורלי לוי

תמונה – ארכיון מפלגת העבודה
34 שרים לא מספיק: בעקבות מצוקה ממשית ופוליטית בתפקידים בכירים לעורקים ממפלגות השמאל, הוקם הלילה משרד ממשלתי חדש לח"כ אורלי לוי, "המשרד לחיזוק וקידום קהילתי". ומה תקבל רגב?

לאחר מו"מ קדחתני שנמשך אל תוך השעות הקטנות של הלילה במעון ראש הממשלה בירושלים, נתפר משרד ממשלתי מיוחד בעבור ח"כ אורלי לוי שערקה ממפלגת 'העבודה' יחד עם עמיר פרץ ואיציק שמולי.

במשרד "לחיזוק וקידום קהילתי" שהוקם הלילה, ירוכזו נהאגפים והקרנות לטיפול באלימות במשפחה סמם ונוער בסיכון.

העיתונאי יוסי ברגמן דיווח ב'הזירה', כי המשרד יקבל את הרשות לביטחון קהילתי, אחריות על מניעת אלימות במשפחה, האגף לקידום נוער, קידום פרויקט העצמה בחברה ערבית את הרשות למאבק בסמים ואלכוהול ואת המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת.

מוקדם יותר דווח עמית סגל, כי ראש הממשלה נתניהו הציע לח"כ מירי רגב את תפקיד שרת החוץ כשח"כ בני גנץ יהיה ראש ממשלה בעוד כשנה וחצי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.