סערת מאיה

חיים אתגר יוצא להגנת מאיה ורטהיימר: "על מה בדיוק הכעס?"

תמונה – קמפיין שלי יחימוביץ'
מאיה ורטהיימר, רעיית שר התיירות הנכנס אסף זמיר, מתנצלת בפני החרדים על "סטורי הפינגוינים" שפרסמה. העיתונאי חיים אתגר יוצא להגנתה: "אחרי מה שראינו בפרלמנט הישראלי לתולדותיו, התמונה הקלילה הזו היא הבעיה שלנו?". צפו

מגיש הטלוויזיה חיים אתגר יוצא להגנת בני הזוג הנוצצים שר התיירות אסף זמיר ורעייתו מאיה ורטהיימר, המותקפים ברשתות החברתיות בעקבות התמונות הפרובוקטיביות שפרסמה מאיה באינסטגרם: "ההיטפלות לשר זמיר, עוד לפני שהתחיל בתפקיד, הגיעה לנומך מכוער. ועכשיו עברו לאשתו. על מה בדיוק הכעס? שאישה צעירה ותוססת מכניסה מעט צבע? אחרי מה שראינו בפרלמנט הישראלי לתולדותיו התמונה הקלילה הזו היא הבעיה שלנו?

"תמיד ידעתי שפעם היית גבר"

בתגובה לביקורת צייץ שר התיירות הנכנס אסף זמיר: "דעה לא פופולרית: דעתכם על אשתי פחות מעניינת אותי. אני אוהב אותה אהבה קיצונית, שאני מאחל לכל אחד ואחת מכם. היא מצחיקה אותי, מפיצה אור לכל עבר וחברה תומכת ברמה שלא ידעתי שקיימת. ובכל מקום בו מישהו מכם חושב שאני מובך ממנה- תדעו שאני גאה בה ורק מרגיש בר מזל שהיא מסכימה לחיות איתי."

במקביל לתמונה הפרובוקטיבית, פעיל הימין 'הצל' פרסם הבוקר תמונה שפרסמה בהומור מאיה וורטהיימר בו היא משווה את החרדים לפינגווינים וכיה אותה "אוטואנטישמית". לאחר התנצלות אישית של מאיה שכתבה, "אם מישהו נפגע אני באמת מתנצלת לא הייתה לי שום כוונה", הסיר הצל את הפוסט מעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "מודה ועוזב ירוחם"

"מודה ועוזב ירוחם"
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.