אמא כועסת

נחשף: מי השמיצה את השרה ינקלביץ' ברשת?

תמונה – דוברות עמר יענקלביץ'
שרת התפוצות החדשה, עומר ינקלביץ' ממפלגת 'כחול לבן', מתמודדת מאז כניסתה לפוליטיקה עם השמצות אנונימיות ברשתות החברתיות. עכשיו נחשף מי כתבה חלק מהפוסטים הקשים שבינתיים נמחקו מהרשת.

נחשף ברשת: שרת התפוצות החדשה, עומר ינקלביץ' מתמודדת מאז כניסתה לפוליטיקה במפלגת 'כחול לבן' עם השמצות אנונימיות ברשתות החברתיות.

האתר TMI חושף כי חלק מהפוסטים הקשים שפורסמו תחת השם עדי גילינסקי, לאחר בדיקה קצרה של העיתונאי ליאורה התברר כי מדובר בלא אחרת מאשר אמא של השרה יענקלביץ', שככל הנראה זועמת על הצטרפותה למפלגת שמאל כאשר היא מבית חרדי.

בתגובה לפוסט שפרסמה השרה יענקלביץ' על שליחת חב"ד חני ליפשיץ, שנאלצה לוותר על הדלקת המשואה בעקבות הוראת רבני חב"ד, כתבה האמא: "נהגה כפי שראוי לבת ישראל, לא כמוך שחושבת רק על עצמה. לא מתחשבת באף אחד. מזלזלת. חסרת הכרת הטוב. עלייך נאמר דרך רשעים צלחה."

בשיחה עם העיתונאית ליאורה ממעריב אמרה האמא הכעוסה: "אני כועסת עליה. השקעתי בה את נפשי. נתתי לה את חיי". באשר לפרסומים אודות רומן אינטימי שהיו לכאורה לבתה השרה יענקלביץ , הגיבה האמא: "היא אומרת שהכל כרגיל. ואני אומרת לה אין עשן בלי אש"

ולא רק מאמא סופגת השרה יענקבליץ' עלבונות, גם עו"ד החרדי דב הלברטל, הידוע באמירות שנויות במחלוקת תקף את השרה יענקלביץ' בבוטות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!