לא התרגש

הצל נגד אביב גפן: "אני מצטער, אני לא מאמין לך"

תמונה – צילום יואב אליאסי
אושיית הרשת יואב אליאסי המכונה 'הצל', מגיב במתקפה נגד הזמר אביב גפן שפרץ בבכי בראיון לדנה וייס בערוץ 12: "אני מצטער אביבוש, זה לא עובד עליי. אתה צבוע!"

פעיל הימין יואב אליאסי לא התרגש מהדמעות שהזיל הזמר אביב גפן כשדיבר על ההודעות המרגשות שקיבל מתושבי בני ברק לאחר שהביע הזדהות עם כאבם בתקופת משבר הקורונה: "אני מצטער אביב גפן, אני לא מאמין לך. כן, עם כל הכבוד לדמעות שלך ולחיבוק (ההדדי) של החרדים והימין".

"ואתה יודע מה? עזוב, אני אשים את העבר שלנו ההשמצות ההדדיות מאחור ואפילו לא אתייחס לזה שקראת לסרבנות, אני אשים בצד את הראיונות שלך בתקשורת הזרה כשהצגת את צה"ל כרוצחים חסרי לב ומסוממים, אני אפילו לא אתייחס שלפני שנה שנתיים (לא לפני עשור) קטלת את הצורה בתוכנית טלויזיה לאדם וקראת לו מחסום לשלום וסכנה לישראל רק כי הוא מתנחל, עוזב הכל, דף חדש."

"בוא נדבר על מחאת האומנים. בוא נספר לכולם מה קרה כשבקבוצת וואטסאפ של אנשי התרבות המכילים והסובלים המנהל שלי הציע ללא ידיעתי שהצל יעזור להפיץ את הקריאה לעזרה ויסייע, איך אנשי התרבות והאמנות והמפיקים
נעמדו על הרגליים האחוריות וצעקו "שום פוליטיקה לא תהיה כאן! מה פתאום שקיצוני כמו הצל יצעק איתנו וייצג אותנו?!" "אנחנו נביא אומן שמקובל על כולם" (למרות שלא נשאלתי אפילו אם אני מסכים..)"

הצל ממשיך ותוקף: "אז את מי שמו בראש? אדם לא פוליטי ולא קיצוני בשם אביב גפן שפתאום כמו בקסם מקבל את הימין, מחבק את החרדים ורוצה פגישה עם ביבי (אותו ביבי שהוא השמיץ מעל כל במה) . אין חוקים, הכל כדי להלבין אותך ולהפוך אותך למאמי הלאומי שעבר תהליך."

"אז אני מצטער אביבוש, זה לא עובד עליי. אתה צבוע! כי אם באמת היית משתנה, היית אומר זה לא מאבק פוליטי ואני מזמין את הצל לעמוד לצידי ולהראות שיש דברים מעבר לפוליטיקה וסיכסוכים. אבל שוב, אתם מהנדסי המוחות מומחים בלהפוך את עצמכם לנקיים, לקורבנות, לנאורים, ומי שלא בדעתכם, לקיצוניים וסכנה לדמוקרטיה. אז מצטער אביב, הדמעות שלך לא עובדות עליי ואני מאחל פרנסה לכל המפיקים הזמרים והעובדי במה אבל בחיים לא הייתי משתתף במסיבת ההדבקה שיזמתם!"

לסיום פונה הצל לגפן: "ויודע מה אביב אמן ואני טועה לגבייך ובאמת השתנת אבל בינתיים אני עומד כאן קיצוני צודק אחד מול מיליארד מילארד טועים."

הראיון המלא לדנה וייס
https://www.youtube.com/watch?v=LCdYVOK67DY&feature=emb_title

הגולשת מירי מור הגיבה להצל: "אין ולא יהיה על אביב ואני ימנית ועדיין חושבת שהןא יותר אמיתי וזכותו להאמין במה שהוא רוצה. תמיד הולך לשיר לחיילים ובלי קשר הוא אחד לדור לא מסכימה עם מילה אחת שרשמת עליו סתם ניסית לעלות על הגב שלו ולא הצלחת שבןע טוב"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!