מאוכזב מהציבור

עמית סגל נגד השופט מזוז: "כשל מוסרי של החברה ושל מערכת המשפט"

תמונה – ארכיון מרק ניימן לע"מ
עמית סגל מגיב בחריפות לביקורת של שופט בית המשפט העליון מני מזוז, בנימוקים על העתירות שהוגשו ונדחו נגד כהונת רה"מ נתניהו עם כתב אישום. ח"כ קרעי: "שופטי העליון הוכיחו שוב כי הם מנותקים, לא ראויים ויכולים לעבור להיות שליטים באיראן ולא במדינה דמוקרטית כמו ישראל.

חלוקת ציונים: העיתונאי עמית גל מגיב לנימוקים של השופט מני מזוז על היבחרות ראש הממשלה נתניהו למרות כתבי האישום החמורים שהוגשו נגדו: "המציאות שבה שופט בעליון ממליץ לאזרחי ישראל מה נכון לבחור משקפת משבר חברתי וכשל מוסרי של החברה ושל מערכת המשפט בישראל", צייץ סגל.

בתגובה לנימוקים כתב השופט מזוז בביקורת: "הרכבת ממשלה על ידי נאשם היא כשל מוסרי וליקוי מאורות של החברה הישראלית"

ח"כ שלמה קרעי מ'הליכוד' הגיב לנימוק של מזוז: "שופטי העליון הוכיחו שוב כי הם מנותקים, לא ראויים ויכולים לעבור להיות שליטים באיראן ולא במדינה דמוקרטית כמו ישראל. מי שקובע כי יש ביקורת שיפוטית על שיקול דעת של נבחרי ציבור, מי שקובע כי בחירת העם "לא מוסרית", הוא אנטי דמוקרטי ואסור שיהיה שופט בעליון. יישר כח לשופט סולברג."

השופט מזוז: "כשל מוסרי"

הליכוד בתגובה לביקורת של השופט מזוז: "אזרחי ישראל בחרו בראש הממשלה נתניהו ברוב עצום, כשהליכוד קיבלה את מספר הקולות הגדול ביותר שקיבלה מפלגה בתולדות המדינה. זה היה ניצחון ענק למנהיג הימין והבעת אמון חד משמעית בו. בדמוקרטיה האזרחים מצביעים בקלפי ובוחרים את ראש הממשלה. מי שרוצה להחליף את ראש הממשלה יכול בוודאי להתמודד בבחירות ולתת לאזרחים להחליט בעצמם."

אלדד יניב האשים את גנץ ומפלגתו: "יש כתובת אחת לצעקת השופט מזוז (כשל מוסרי וליקוי מאורות) חושם וכנופיית דגל לבן. כשהשופט מני מזוז אומר שמציאות שבה נאשם בפלילים מקים ממשלה "משקפת משבר חברתי וכשל מוסרי של החברה ושל המערכת הפוליטית בישראל", הוא למעשה אומר שכל מי שהצביע עבור נתניהו כשל מוסרית. אם תרצו, זו דרך עדינה להגיד שהציבור מטומטם, או לפחות בעל מוסר פגום. ואיכשהו זה עובר בשקט מופתי…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!