נתניהו VS דרוקר

נתניהו: בעולם מתוקן דרוקר היה נכנס היום לכלא

תמונה – כאן חינוכית
ראש הממשלה נתניהו מגיב בחריפות נגד העיתונאי רביב דרוקר לאחר שידור תוכנית 'המקור' והקלטות אלוביץ': "בעולם מתוקן דרוקר היה נכנס היום לכלא על שידור הדלפות פליליות" / שר הביטחון גנץ: "תפקידם של עיתונאים הוא לבקר אותנו הפוליטיקאים" / יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "תפקידו של השלטון להגן על דרוקר"

נתניהו והתקשורת: העיתונאי רביב דרוקר מגיב לקריאה של הליכוד לכלוא אותו בעקבות סירובו לשדר את תגובת רה"מ נתניהו על שידור הקלטות אלוביץ' ואילן ישועה בתוכנית 'המקור': "הגיע הזמן שעיתונאים יפסיקו לשמש כמיקרופון לתגובות הלא ענייניות והאלימות של נתניהו. שידרנו בעבר כמה תגובות כאלה, וזו הייתה טעות"

בסרטון התגובה של הליכוד נכתב באדום ובגדול: "בעולם מתוקן רביב דרוקר היה נכנס היום לכלא על שידור הדלפות פליליות". עוד תקפו בליכוד חדשות 13: "בשל מדיניות סתימת הפיות של חדשות 13, במסגרתה הערוץ לא פונה לקבלת תגובות מהליכוד ומסרב לשדר אותן, שלח הליכוד את תגובתו בסרטון שהוצג בסלולר וברשתות החברתיות כשהוא מטרגט את הגולשים שצפו בתוכנית המקור".

https://twitter.com/Likud_Party/status/1270792457123495943?s=20

ראש הממשלה החלופי בני גנץ יצא להגנת דרוקר: "תפקידם של עיתונאים הוא לבקר אותנו הפוליטיקאים. כך היה, כך זה עכשיו וכך זה ימשך"

שר החוץ גבי אשכנזי תקף: "תפקידה של העיתונות לבקר את נבחרי הציבור, לחשוף ולדווח. האמירה כי עיתונאי צריך לשבת בכלא בעקבות פרסומיו מקוממת ואינה מקובלת במדינה דמוקרטית."

השר יועז הנדל הגיב ברמז להשתלחות של נתניהו בדרוקר: "גם הבוקר מזכיר שעיתונאים תפקידם לבקר את השלטון. לבקר אותי ואת שאר הפוליטיקאים. אעשה הכל כדי שבישראל תהיה תקשורת חופשית, אמינה, מאוזנת ומגוונת."

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף: "באיזה משטרים ראש ממשלה מאיים לשלוח עיתונאים לכלא? בואו נעשה סדר, תפקידו של רביב דרוקר לתקוף את השלטון, תפקידו של השלטון להגן על רביב דרוקר בזמן שהוא עושה את עבודתו."

וועד עובדי חדשות 13 הגיבו: "הדרישה לעצור עיתונאים היא חציית קו אדום נוסף בהסתה המשתוללת נגד התקשורת, ומזכירה משטרים אפלים שבהם כתבים מושלכים לכלא בשל ביצוע מלאכתם המקצועית. אנו מחזקים את רביב, את מערכת ״המקור״ ואת כל עיתונאי חדשות 13 המשדרים תחקירים רבי השפעה על דמויות רבות, מכל צידי המפה הפוליטית.כן ירבו!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.