ליברמן מתגונן

ליברמן: "התפטרתי בגלל 48 שעות שנתתי להנייה"

תמונה – משה מילנר, לע"מ
שר הביטחון לשעבר, ח״כ אביגדור ליברמן התייחס היום בכנס מעריב לאולטימטום שלו לחיסול הנייה "אני לקחתי אחריות ולא נדבקתי לכיסא. אני חשבתי שנכון לעשות זאת (סיכולים ממוקדים)".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, שר הביטחון לשעבר, ח״כ אביגדור ליברמן, התראיין היום בכנס מעריב והתייחס לאולטימטום שלו לחיסול הנייה.

בסטטוס שפירסם ליברמן בפייסבוק כתב: ״אני שמח שהזכרת את האולטימטום של ה-48 שעות. אני לקחתי אחריות ולא נדבקתי לכיסא. אני חשבתי שנכון לעשות זאת (סיכולים ממוקדים). אני הצגתי תוכנית שלמה הכוללת סיכול כל ראשי הטרור, לא אלו שלוחצים על ההדק, אלא אלו שנותנים פקודות. זה מה שחשבתי שנכון וצריך לעשות, כי מה שרואים משם רואים מכאן רק יותר טוב.

זה מה שחשבתי שנכון וצריך לעשות אז וגם היום, אבל ראש הממשלה,עם כל הסמכויות שלו ועם כל חברי הליכוד בקבינט, טרפדו את זה. המדיניות כרגע היא מדיניות תבוסתנית. אין לזה שום מילה אחרת. ארגון טרור מכניע את מדינת ישראל. אנחנו משלמים פרוטקשן לארגון טרור ואנחנו עושים הכל כדי לא להרגיז את אותו ארגון טרור. ראש הממשלה דיבר על תגובה עוצמתית, אבל אני לא מכיר תגובה עוצמתית כשאף מחבל אפילו לא נשרט.״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.