גינוי מהיר

הנשיא ריבלין מגנה את הקללות נגד אברומוביץ'

תמונה – צילום מסך ערוץ 12
נשיא המדינה ראובן ריבלין, גנץ ושמולי מגנים בחריפות את הקללות שספג הפרשן אמנון אברומוביץ' שהגיע לסיקור בהפגנת הימין בתל אביב: "אל תעצמו עיניים, זו איננה דרכנו. זו לא דרכו של עם ישראל". צפו

נשיא המדינה ראובן ריבלין: יוצא להגנת הפרשן אמנון אברומוביץ' מערוץ 12, שהותקף הלילה בקללות וגידופים בהפגנת תומכי ראש הממשלה נתניהו בתל אביב: "אסור לנו לקבל בשיוויון נפש מראות שכאלה. אף עיתונאי לא צריך להדרש לאבטחה בעודו מבצע את תפקידו, תהיינה עמדותיו אשר תהיינה. אל תעצמו עיניים, זו איננה דרכנו. זו לא דרכו של עם ישראל."

ריבלין מוסיף: "‏עלינו לעשות הכול כדי שאף אחד מאתנו לא יחוש מאוים בשל עמדתו הפוליטית ויהיה זה ראש ממשלה, שר, ח"כ, עיתונאי או אזרח מן השורה. אני פונה אל כל המחנות מימין ומשמאל – הרגיעו את הרוחות, צאו נגד מראות ומעשים נקלים שכאלה. עצרו את השנאה."

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ הצטרף לגינויים: "אני מגנה בתוקף את האמירות הקשות כנגד אמנון אברמוביץ. מותר לא להסכים, מותר לחלוק, אבל אסור בתכלית האיסור לאיים על עיתונאים. תקשורת חופשית היא אבן יסוד במדינה דמוקרטית ופלורליסטית."

השר איציק שמולי גינה גם הוא בחריפות: "הקריאות המביישות וההסתערות האלימה על אמנון אברמוביץ׳ בזויה ומעוררת חלחלה. אני מגנה אותה בכל תוקף. התקפה על עיתונאי רק בשל עמדותיו היא חציית קו אדום שעלולה להסתיים באובדן חיי אדם, דבר שלא נסבול בדמוקרטיה. אני קורא למשטרה לשים ידה על התוקפים במטרה למצות איתם את מלוא חומרת הדין."

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תהה: "גם לזה ביבי לא קשור?"

https://twitter.com/yairlapid/status/1275499237950791685?s=20

העיתונאי אראל סגל תקף: "זכורים לי גינוייו התקיפים של הנשיא כאשר מפגינים מחוץ לבניין גל"צ קראו לעירית לינור "גבלס" או כשרה בק חטפה קללות, גידופים בהפגנת שמאל. ושלח הרי התנצל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!