הבטחות

ליברמן מגיב לסגל: "תנאי מוקדם להכרעת החמאס – החלפת נתניהו"

תמונה – מפלגת ישראל ביתנו
שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן מגיב לביקורת שפרסם העיתונאי עמית סגל על הבטחות של פוליטיקאים לחסל את ארגון הטרור חמאס: "אפשר וחייבים להכריע את החמאס, אבל תנאי מוקדם לכך – החלפת נתניהו".

שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן מגיב לעיתונאי עמית סגל שצייץ בביקורת לאחר 2 הרקטות שנורו אמש מעזה על יישובי הדרום: "כמה שרי ביטחון ורקטות עוד נעבור כדי שנבין שעזה איננה עוד נושא פוליטי – דהיינו, אין שום הבדל בין נתניהו, בנט, ליברמן, גנץ ואיזנקוט שבטח יבוא. כולם יבטיחו למוטט ולהחריב. וברגע שיתיישבו על הכיסא יפעלו בנחישות למוטט את מערך הדיונות של חמאס."

שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן הגיב לסגל: "לידיעת עמית סגל, בתקופתי כשר הביטחון הושמדו 17 מנהרות ומעל 250 מחבלים מהחמאס והג'יהאד האסלאמי חוסלו. הבעיה היא לא שר הביטחון אלא רה"מ נתניהו. כמו שנתניהו סיכל את פינוי חאן אל-אחמר, כך הוא דאג לסכל את חיסולם של ראשי הטרור בעזה וכל יוזמה התקפית נגד חמאס. אפשר וחייבים להכריע את החמאס, אבל תנאי מוקדם לכך – החלפת נתניהו.", צייץ ליברמן בתגובה.

https://www.instagram.com/p/CCSo8CznSWx/

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!