סיבוך נדיר

אב לשלושה ילדים חלה בקורונה "החיים שלנו הפכו לסיוט"

תמונה – צילום מסך: וועד הרבנים
אב לשלושה ילדים המתגורר בירושלים שחלה בנגיף הקורונה אובחן עם תסמונת נדירה ומסוכנת. בנם התינוק סובל ממחלת עור חריפה שמסבה לו כאב רב וזקוק לטיפולים דחופים, "הוא לא יכול לאכול, לא יכול לשחק, בלילה הסדין שלו מתמלא בכתמי דם מרב גרד"

לפני כשלושה חודשים עם התפרצות הנגיף בארץ חש שלום בכאבי גרון קלים, כאשר התקשר למרפאה הורה לו רופא המשפחה על מנוחה כללית בבית ומעקב קפדני על הרגשה כללית.

שלום לא שיער כי הכאב שחלף במהירות היה אות אזהרה לתופעת התעלפויות שבאה בעקבותיו. לאחר שחווה מקרי התעלפויות נשנים בפרק זמן קצר, הובהל לבית החולים הדסה עין כרם, שם אובחן עם תסמונת נדירה ומסוכנת הקרויה: Postural Orthostatic Tachycardia Syndrome

לסיפור המלא הקליקו כאן>>>

התסמונת הידועה גם בשם 'אי סבילות לעמידה' מאופיינת על ידי עליית הדופק בעת מעבר מישיבה לעמידה ועלולה להתפרץ לאחר הידבקות בזיהום ויראלי. החולים הלוקים בתסמונת סובלים מקושי מהותי בתפקוד היומי, חולשה קיצונית, סחרחורת, לחץ דם נמוך, אי סבילות לשינויי תנוחה ועילפון.

שלום המרותק למיטת בית החולים מספר בכאב: "מאדם צעיר ונמרץ שמפרנס את המשפחה הפכתי לחסר אונים. שריר הלב שלי נפגע, אני חלש כמו זבוב, מתנייד רק עם כיסא גלגלים ולרופאים אין צפי מתי זה יגמר."

בעוד הוא נאבק בבית החולים על פעולות בסיסיות, מתמודדת רעייתו עם טרגדיה כפולה. בנם התינוק סובל ממחלת עור חריפה שמסבה לו כאב רב. עורו הרגיש מגורה והוא מלא פצעים בכל חלקי הגוף.
"החיים שלנו הפכו לסיוט" מספרת האם "בימים הוא בוכה כל הזמן, לא יכול לאכול, לא יכול לשחק ולא להתרכז בשום דבר, בלילה הסדין שלו מתמלא בכתמי דם מרב גרד"

לאחר סבב אבחנות בכל רחבי הארץ וטיפול ממושך בבית החולים הדסה עין כרם הומלץ להורים על שיטת ריפוי ייחודית המתבצעת בשוויץ וכרוכה בעלויות כספיות גבוהות מאוד.

"אני מנסה לתמרן בין בעלי לבין יעקב ולא מצליחה… השגרה שלנו נהרסה, הילדים הגדולים יותר מתארחים אצל קרובי משפחה והבית התפרק. יותר מהכל קשה לי לראות את הסבל שעובר כל רגע על התינוק… אני ממש מבקשת מכל מי שיכול: אנא תעזרו לנו לצאת מהמעגל הזה ולחזור להיות משפחה מאושרת ושלווה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.