הראשונה במשותפת

סערה בטחינה: חרם ערבי על חברת טחינה ערבית

תמונה – עדינה ולדמן דוברות הכנסת
ח"כ אעידה תומא סולימאן מהרשימה המשותפת ימגנה לראשונה את החרם שהכריזו הערבים על חברת טחינה שהביעה תמיכה בלהט"בים הערבים בישראל.

ג'וליה ולאנה זאהר, בעלות טחינת של חברת ׳אלארז׳, סופגת חרם ומתקפה תקשורתית במגזר הערבי, לאחר שהביעה תמיכה כלכלית לקהילת הלהט״ב במגזר הערבי בישראל.

חנויות במגזר מיהרו לגנות את התמיכה לקהלת הלהט"ב והכריזו חרם על מוצרי החברה.

مقاطعة شركة الارز الداعمة للشواذ واللوطيينشركة زبالة ومكانهم النفايات هخص سود الله وجهكم مش عارفين غير تدعمو الشواذטחינה אל ארז

Posted by ‎يوسف ابو معمر‎ on Thursday, July 9, 2020

ח"כ אעידה תומא סולימאן מהרשימה המשותפת פרסמה הודעת גינוי חד משמעי: "שוחחתי עכשיו עם ג'וליה זהר בעלת טחינת אל-ארז, ואמרתי לה שהמהלך האמיץ של החברה הוא אמירה ברורה לציבור שלנו: זכויות להט"ב הן זכויות אדם. החרם על טחינת אל-ארז הוא ניסיון לסתימת פיות והפחדה של ג'וליה והמפעל. אני קוראת לכולם ולכולן לקנות את טחינת אל-ארז ולהתנגד לחרם."

من حكى الكم انو #المشتركه ما بتبين ‼️‼️عضو الكنيست عايدة توما سليمان تستنكر حملة المقاطعة على طحينة الأرز، وتدعوا لشراء الطحينة…قالت "لقد تحدثت مع صاحبة المصنع جوليا زهر ودعمتها لموقفها الشجاع، وان حملة المقاطعة هي من اجل كم الأفواه وتخويفها

Posted by ‎ياسر عنان‎ on Thursday, July 9, 2020

גל אוחובסקי מהמפורסמים בקהילת הלה"טב בישראל התייחס לחרם: "זה רגע לא נעים. במגזר הערבי עושים חרם על טחינת אל ארז, בגלל שהחברה לקחה חסות על קו קשב ללהטב״קים ערבים. צריך לתמוך באל ארז. לייקים, והכי חשוב לקנות טחינה שלהם (שהיא אגב הכי טעימה). אבל צריך גם ללחוץ על ראשי המשותפת שיגידו מילה. אי אפשר להתנהג כאילו החרם הזה לא קורה."

طمرة: بعد اكتشافه أن منتجي طحينة الأرز يدعمون المثلية الجنسية، قام جبر حجازي وهو صاحب سوبر ماركت بإزالة المنتج عن الرفوف.

Posted by ‎ياسر عنان‎ on Wednesday, July 8, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!