האח הגדול

השיטה החדשה של משטרת ישראל ללכידת עברייני תנועה

תמונה – דוברות המשטרה
במסגרת המאבק בקטל בכבישים, היום בשעות הבוקר המוקדמות החלה פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות היסח הדעת המוגדרות בסל עבירות מסכנות חיים. בפעילות ניתן דגש לעבירת השימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה שהיא אחד הגורמים העיקריים לתאונות הדרכים.

האכיפה בוצעה באמצעות מצלמות סטילס, ניידות גלויות/סמויות ושוטרים שעלו כנוסעים תמימים בבגדים אזרחיים על קווי שירות של אוטובוסים, ותיעדו במצלמת הסטילס עבירות של נהגים שעשו שימוש בטלפונים ניידים בזמן שהם נוהגים במקביל לאוטובוסים. בנוסף לשוטרים שתיעדו את העבירות מתוך האוטובוס, נעו ניידות משטרה בסמוך במטרה לאכוף נגד אותם נהגים שתועדו והועבר דיווח לגבם שביצעו עבירה. במהלך האכיפה שבוצעה על כביש 4 בין צומת פוריידיס לצומת כפר סבא, נרשמו עשרות דו"חות נגד נהגים שעשו שימוש בטלפון הנייד, כאשר חלקם נעצרו ע"י השוטרים בניידות והוצג בפניהם צילום העבירה.

"בתחבולות תעשה לך מלחמה" כך תיאר השוטר שביצע את האכיפה שמטרתה להרתיע והוסיף, בכל יום אנחנו נלחמים בקטל בכבישים באמצעות אכיפה ונעשה הכל על מנת להציל חיים ולמנוע את התאונה הבאה במשטרה ציינו כי פעילות זו ומגוון פעילויות נוספות, ימשכו בתקופה הקרובה בעיקר בכבישים המועדים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים.

השיטה החדשה של משטרת ישראל ללכידת עברייני תנועה
השיטה החדשה של משטרת ישראל ללכידת עברייני תנועה
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!