נגד בחירות

נשיא המדינה נגד הממשלה: "המדינה אינה בובת סחבות"

תמונה – לע"מ/בית הנשיא
על רקע הקטטות הפוליטיות בקואליציה, נשיא המדינה ראובן ריבלין יוצא במתקפה נגד שרי הממשלה והעומדים בראשה: "אני קורא לכולכם, אזרח ככל האזרחים - המדבר אליכם בשמם. המדבר אליכם מגרונם - התעשתו!" / מיקי זוהר: "החיבור הפוליטי בנינו לבין כחול לבן לא יוכל להימשך אם לא יחול שינוי"

נשיא המדינה רובי ריבלין תוקף את שרי הממשלה

על רקע המתיחות ההולכת וגואה בקואליציה והסבירות המתגברת להקדמת הבחירות, נשיא המדינה רובי ריבלין תוקף הבוקר (חמישי) את שרי הממשלה.

בהודעה שפרסם כותב הנשיא ריבלין בחריפות: "אני מבקש לפנות אל חברי הממשלה כולם. אני, כמו יתר אזרחי המדינה, עוקב בדאגה רבה אחר ההתפתחויות בכנסת ישראל, המטלטלות שוב ושוב את השותפות השברירית ממילא, בין כל סיעות הקואליציה. מכאן, אני קורא לכולכם, אזרח ככל האזרחים – המדבר אליכם בשמם. המדבר אליכם מגרונם – התעשתו!", כותב ריבלין.

ריבלין מוסיף וכותב: "חדלו מהשיח על הקדמת בחירות. הרפו מהאפשרות האיומה הזו בימים אלה, והישמרו לכם ממנה. מדינת ישראל אינה בובת סחבות הנשרכת אחריכם, בעודכם מתקוטטים ללא הרף. אזרחינו, כולם, זקוקים לכם ממוקדים, בהירים, פועלים לפתרון המשבר חסר התקדים אליו נקלעה מדינת ישראל והאנושות כולה. בידכם הדבר לעשותו"

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ממקרובי רה"נ נתניהו צייץ ואיים: "החיבור הפוליטי בנינו לבין כחול לבן לא יוכל להימשך אם לא יחול שינוי. המצב שנוצר מביא לחוסר היציבות של הממשלה מה שגורם לחברי הקואליציה לעשות ככל העולה על רוחם ללא משמעת קואליציונית. הגיע הזמן לקבל החלטה: העברת תקציב, ממשלה יציבה וקואליציה מתפקדת או ללכת בחירות."

שר הפנים אריה דרעי התייחס אמש (רביעי) למשבר בממשלת נתניהו/גנץ שככל הנראה יוביל לבחירות מוקדמות, בעקבות חוק טיפולי ההמרה שעבר לקול זעם המפלגות החרדיות, ומחלוקת על התקציב הדו שנתי עליו מתעקש שר הביטחון גנץ: "אנחנו על סף תהום, וזו לא הגזמה. המדינה לא יכולה לאפשר שיתוק פוליטי. זה הזמן לגלות אחריות ולהפסיק לשחק ברוגז, אסור לתת יד להרס הקואליציה והקדמת הבחירות", אמר השר דרעי לעיתון ש"ס 'הדרך'.

שר התיירות אסף זמיר צייץ: "עלינו אתם מאיימים בבחירות? על אזרחי ישראל אתם מאיימים, על מיליון מובטלים אתם מאיימים, על אלפי חולים חדשים אתם מאיימים. ההיסטוריה לא תסלח למי שיגרור את המדינה הזו למערכת בחירות בשיאו של המשבר הקשה בתולדותיה".

הפרשן עמית סגל התייחס למשבר "תרשמו ביומן בחירות בנובמבר 2020 אם לא תהיה התעשתות של הרגע האחרון"

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.