יפעלו בניגוד להוראות?

אחרי המסעדנים – גם בעלי האולמות הודיעו על מרד

תמונה – pixabay

בעלי האולמות הודיעו: נפתח מחדש את האולמות בלי אישור

התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים הודיעה על חזרה להפעלת הענף החל מ-5 באוגוסט ועל קיום אירועים "כפי שהם מאושרים בפארקים וברשויות המקומיות". במכתב ששלחו לראש הממשלה בנימין נתניהו הם קראו שלא להזניח את בעלי האולמות במתווה הפיצוי הכלכלי שתאשר ועדת הכספים בכנסת. "התעללתם בנו מספיק", כתבו.

 

המכתב נשלח בעקבות ההצבעה הבוקר בוועדת הכספים, שם יוגש להצבעה מתווה פיצוי כלכלי שלדברי בעלי אולמות האירועים "מתעלם לחלוטין ממצוקת ענף האירועים ויביא לקריסתו הסופית לאחר חמישה חודשים ללא פעילות".

בעלי אולמות האירועים הודיעו במכתב על הכוונה מצידם לחזור להפעלת הענף, ולאפשר לזוגות להתחתן ולקיים אירועים, תוך שהם דורשים את התערבותו של ראש הממשלה לפתרון הסוגיה. "יש לנו שעות מועטות לפני שהממשלה והכנסת יחרצו את גורלנו ויחסלו את ענף השמחות של ישראל. אנחנו תלויים בידיך אדוני ראש הממשלה וזקוקים לעזרתך המיידית. לא נפקיר 100 אלף משפחות שאיבדו את פרנסתם, ולא נפקיר את הזוגות הצעירים, נעמוד בהתחייבות שלנו כפי שנכפה עלינו". כתבו במכתב שנשלח לממשלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!