הכל מכיר

פייק: "הילדה שלי מעולם לא נשכחה באוטו!"

תמונה – צילום: בדלתיים סגורות
בעלה ובתה של מורן בן שמעון השתתפו בסרטון *הדמייה* לקמפיין נגד שכחת ילדים ברכב, "אממה, הסרטון איכשהו הגיע לערוץ 13 והצמידו לו סיפור אמיתי!!!" כתבה מורן בזעם. הפוסט המלא

לאחר מאות תגובות פוגעניות שקיבלה ברשתות החברתיות, מורן בן שמעון זועמת נגד ערוץ 13 על שידור הכתבה בתוכנית של אמנון לוי בה נטען כי בתה נשכחה ברכב.

בפוסט שפרסמה הבוקר בפייסבוק כותבת בן שמעון בזעם: "טוב, אז לכל המתלחששים בסתר ולאלה ששאלו בגלוי (מבינה ובטוחה שזה מדאגה) וגם לאלה שעוד יראו או ישמעו.. אתמול הופץ סרטון בפייסבוק שבו נראים שני ילדים נעולים בתוך רכב ושמוזעקים למקום שני מתנדבים מהארגון ומחלצים אותם בדרמה דרמתית במיוחד. הסרטון גרף אינספור תגובות קשות מנשוא כלפי ההורים ובייחוד כלפי האב שמגיב באדישות לסיטואציה."

"אוקיי, אז עכשיו תתעוררו מהחלום ותקראו את הסיפור האמיתי. בעלי הסכים להשתתף בסרטון *הדמייה* בו הבת שלי נמצאת בתוך רכב (ממוזג ומונע) ומתרגלים מצב שבו כביכול ננעלה ברכב (עם ילד נוסף שהוא בנו של אחד המתנדבים) הוא הסכים לכך בתום לב ותוך חשיבה על הצלת נפשות באמצעות העלאת המודעות לשכחת ילדים ברכב שיש בסרטון הזה. אממה, הסרטון איכשהו הגיע לערוץ 13 והצמידו לו סיפור אמיתי!!! כן כן קראתם טוב, סיפור אמיתי כשהבת שלי ובעלי שחקנים בו!!!!! ואת זה אף אחד לא יודע!!!!!"

עוד כותבת מורן בכאב: "מה לא יעשו בשביל כותרות? מה לא יעשו בשביל תשומת לב וקבלת קרדיט על שקר והבל?! הילדה שלי מעולם לא ננעלה בטעות או שלא בטעות! הילדה שלי מעולם לא נשכחה באוטו!!"

"מאוד עצוב לדעת שארגון כה מיוחד שמתנדבים בו אנשים כה מדהימים ומיוחדים שנותנים מעצמם ימים כלילות כדי לסייע למי שבצרה, מקבל נזק תדמיתי כה עצום בגלל אנשים שחשבו על האינטרס שלהם תוך שקר מוחלט. נ.ב לא תמיד כשרוצים לעשות טוב, מקבלים טוב. לפעמים גם מקבלים רע."

Posted by Moran Ben Simon on Tuesday, July 28, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.