מענק בפועל

הבוקר: מאות אלפי אזרחים קיבלו לחשבון את הפעימה השנייה

תמונה – לע"מ
אחרי הפעימה הראשונה ביום ראשון, הפעימה לילדי משפחות בישראל - הבוקר יצאה לפועל הפעימה השנייה לדרך. מחר - הפעימה השלישית

המענקים של תכנית המענקים המיוחדת שהשיקו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ, החלו להיכנס הבוקר לחשבונות הבנק של מחצית ממקבלי הקצבאות הזכאים בישראל, 400 אלף איש לערך. מחר צפויים לקבל עוד 400 אלף אזרחים זכאים לקבל את המענק המוגדל על סך 1,500 שקלים, החלק השני של הפעימה השנייה. מדובר במי שזכאי לקבל גמלת סיעוד, גמלת נכה נזקק, הבטחת הכנסה ועוד.

צילום: לע"מ

המענק על סך 750 שקלים לשאר האזרחים (רווקים וכדומה) צפוי להיכנס גם הוא לחשבונות הבנק של האזרחים כבר החל ממחר. הזכאים הם בוגרים מעל גיל 18 ללא הבחנה אם הם רווקים, נשואים וכדומה. הכסף יועבר ישירות לאזרחים שאת פרטי חשבון הבנק מחזיק הביטוח הלאומי. על פי הביטוח הלאומי, השלמת חלוקת המענקים תסתיים ככל הנראה בשבוע הבא. מי שאינו מחזיק בחשבון בנק יוכל להגיע לבנק הדואר ולקבל את המענק במזומן.

ביום ראשון האחרון בוצעה הפעימה הראשונה של מענקי הקורונה,. הורים לילדים מתחת לגיל 18 כבר קיבלו את המענק עבור הילדים לחשבונות הבנק. סכום המענק הוא 500 שקלים עבור כל ילד עד הילד הרביעי, ו-300 שקלים על כל ילד נוסף. המענקים הועברו לחשבונות שאליהם משולמות קצבאות הילדים של הביטוח הלאומי.

עבור מי שפרטי חשבון הבנק שלו אינם מעודכנים, באתר הביטוח הלאומי מדגישים כי אפשר לעדכן את חשבון הבנק במערכת או על ידי חיוג למספרים *8321, 02-5393733 או באתר הביטוח הלאומי. למעבר לעדכון חשבון הבנק באתר הביטוח הלאומי – לחצו כאן

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.