זוועות מתועדות

ההתעללות בגן – צפו: האב השתנק בשידור חי

תמונה – רשת 13
אביו של אחד הפעוטות מהגן בו על פי החשד התרחשו שורת מקרי התעללויות בפעוטות, הגיע לאולפן רשת 13 - והתחנן: "כולנו חייבים פסיכולוג"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בחמישה ימים את מעצרן של בטי זייתון וקלודין מאיר, שתי הסייעות שנעצרו שלשום בפרשת ההתעללות בפעוטון בעיר רמלה. השתיים, בשנות העשרים והחמישים לחייהן, חשודות באלימות כלפי הילדים בגן הפרטי. כמו כן הוארך גם מעצרם של יתר החשודים והחשודות בפרשה. הורי הילדים הגיעו אמש להפגין מחוץ לבית המשפט בראשון לציון.

התעללות מתועדת | אילוסטרציה

אחר הצהריים אמש, לאחר הדיון, הגיע אחד מהורי הילדים, שהוכה לטענתו בפעוטון, לתכניתו של שרון גל ברשת 13, בתחילה התראיין האב וסיפר על הקשיים הנפשיים שהוא חווה ועל האשמים לדעתו בפרשה, לקראת סיום הריאיון הוא נשבר והודה מול המצלמות: "כולנו חייבים פסיכולוג".

בדיון נוסף שהתקיים אתמול דחה בית המשפט את העתירות שדרשו להתיר לפרסם את הסרטונים בהם תועדה האלימות המזעזעת כלפי הילדים. בית המשפט האריך את צו איסור פרסום הסרטונים עד לתאריך 10 באוגוסט.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.