צפו בוידאו

נקלט במצלמות: שודד קופאיות נתפס עם אקדח צעצוע

תמונה – מצלמות אבטחה
תושב רמת השרון נעצר בחשד ששדד עם אקדח צעצוע 2 קופאיות בחנויות דלק בפתח תקוה. הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים. צפו בתיעוד שנקלט במצלמות האבטחה .

חקירת המשטרה העלתה, כי בשעת לילה הגיע החשוד בן 49 לתחנת הדלק גבר רכוב על קטנוע, לבוש במעיל כהה, חבוש בקסדה ועוטה מסיכה כירורגית על פניו. החשוד נכנס לחנות ופנה אל המוכרת כשהוא מחזיק בידו באקדח צעצוע ודרש ממנה לרוקן את פידיון הקופה לתוך שקית שנתן לה ותוך כדי שהוא מאיים עליה באמצעות האקדח. המוכרת רוקנה את הכסף אל תוך השקית, תוך כדי שהחשוד מאיץ בה, נכנס למתחם הקופה ורוקן בעצמו חלק מהשטרות. בהמשך, החשוד דרש מהמוכרת שתכניס לשקית גם כמה קופסאות סיגריות והיא עשתה כן.

כשבוע לאחר מכן, התקבל דיווח על שוד נוסף בחנות בתחנת דלק ברח' בזל בפתח תקווה. גם אז ובאותה שיטה, החשוד שדד כסף במזומן בסכום של כ-1,200 ₪ וסיגריות.

החשוד בן 49 מרמת השרון נעצר ותוך זמן קצר מרגע ביצוע השוד השני שמיוחס לו. הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום המכיל 2 אישומים בעבירות שוד. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.